  • 31. Data: 2004-02-28 20:17:53
    Temat: Re: [vw] cos sie szykuje?:(((
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Z obcych bankmatów? Cała masa. Korzystam z banków pewnie gdzieś od trzech
    > lat i przez ten czas na pewno tyle razy z obcych nie wypłacałem.

    No widzisz - punkt widzenia zależy..itd.
    W większych miastach każdy chadza do swojego bankomatu i ma w nosie. Od
    czasu do czasu zdaży mu się wypłacić z obcego.
    W małych miasteczkach jest bankmatowa lipa. I w takiej sytuacji naprawde
    sprawdza się bank, który daje możliwośc wypłaty w dowolnym bankomacie. Tym
    bardziej, że jest darmowa. (z odpowiednimi założeniami, o których wiem i
    stosuję).

    > Ale to już są założenie dla Ciebie i nie mam zamiaru kwestionować, że
    > Tobie
    > będzie się opłacać.

    No przeciez każdy tak robi! Wybiera, co mu najbardziej pasuje, czyż nie ?
    ;)

    > Jednak zakładanie tego konta dla wypłat z bankomatów w
    > Darłowie o ile teraz ma sens, to po wprowadzeniu opłat za prowadzenie
    > sensu
    > mieć nie będzie i tylko o to mi chodziło :)

    Ale mi nie :)) Wspomniałem przecież na początku o dużej ilości przelewów,
    prawda?

    No i samej kwestii bankomatów widzę, że nie rozumiesz ;)))))
    Postaram się to obrazowo opisać:

    "Pewnego pięknego darłowskiego letniego dnia zabrakło mi gotówki. Idę do
    'mojego' (PKO BP - Inteligo) bankomatu, a tam... kolejka o długości około
    20 metrów, sami nasi kochani wczasowicze, którzy obudzili się dzis z
    podobnym marzeniem - wypłacić gotóweczkę. Klną, smażą się, czekają, ale...
    BANKOMAT PADŁ! Komunikat "Bankomat czasowo nieczynny". No tak, to się tu
    zdarza. Zresztą to i nie dziwne, bo maszyna pracuje naprawde intensywnie.
    Ale ale! Przecznicę dalej jest świetny bankomat i tam kolejki nie ma! A
    ciemu? Bo 'niesieciowy', a ściślej Bank Spółdzielczy - niemal wszystkich
    skasuje prowizją.
    Ale ja mam VW VE! No więc idę tam i już. Tak szczęśliwy, że chyba postawię
    bankowi piwo z tej okazji. Piwo kosztuje 3.50.
    Lato jest dłuugie (no, może nie tak bardzo ;)

    A ta przygoda ma tu miejsce codziennie (za wyłączeniem może codziennej
    awarii, chociaż nie jestem pewien ;) "

    No bo wyobraźcie sobie jakieś ponad 100 tys turystów (czasami więcej) i 2
    bankomaty PKO BP (jeden w Darłowie, jeden w Darłówku, 3 km dalej) i JEDEN
    wspomniany przeze mnie.

    p.s. Aha - poza latem też ma awarie. I to _własnie_ wtedy, gdy jest
    potrzebny.

    Got a picture ? ;)

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 32. Data: 2004-02-28 20:33:24
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "SebCz" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > No widzisz - punkt widzenia zależy..itd.
    > W większych miastach każdy chadza do swojego bankomatu i ma w nosie. Od
    > czasu do czasu zdaży mu się wypłacić z obcego.

    Tia, to fakt. U mnie obecnie moich bankomatów, to jest więcej niż wszystkich
    pozostałych, których jest kilkadziesiąt ;]

    > Ale mi nie :)) Wspomniałem przecież na początku o dużej ilości przelewów,
    > prawda?

    Musiałem przeoczyć.

    > No i samej kwestii bankomatów widzę, że nie rozumiesz ;)))))

    Wbrew pozorom rozumiem :) Jakiś czas przed wprowadzeniem zmian w TOiP
    Millennium chciałem tam założyć konto tylko po to, żeby móc tanio wypłacać
    za granicą, ale nie zdążyłem :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 33. Data: 2004-02-28 23:28:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Jak znikną banki "darmowe" i wszędzie będzie się płacić, to
    > podstawowym kryterium wyboru stanie się jakość i oferta.

    Wartosc dla klienta ;) A te mozna podrasoweac poprzez marketing :P (i PR)

  • 34. Data: 2004-02-28 23:37:04
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wartosc dla klienta ;) A te mozna podrasoweac poprzez marketing :P (i PR)

    I tu się zaczyna zabawa.....? :PP

    --
    luzyta

  • 35. Data: 2004-02-29 13:33:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <c1qr2b$22ul$1@mamut.aster.pl>, rena wrote:

    > znajde tanszy bank. a ciebie wogole nie interesuje wysokosc prowizji i
    > oplat, ktore bulisz?

    Ale weź no napisz skąd Cię doszły te słuchy o opłatach w vw.

    Renata

  • 36. Data: 2004-03-01 11:37:28
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Ale ale! Przecznicę dalej jest świetny bankomat i tam kolejki nie ma! A
    > ciemu? Bo 'niesieciowy', a ściślej Bank Spółdzielczy - niemal wszystkich
    > skasuje prowizją.

    Tia, mnie w MultiBanku - prowizją 5 zł. Chyba rzeczywiście musiałbym skrócić
    całe wczasy o dwa dni, żeby nie zahwiać swego budżetu rocznego!

    pzdr
    KK
    ;)

  • 37. Data: 2004-03-01 12:53:50
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Tia, mnie w MultiBanku - prowizją 5 zł. Chyba rzeczywiście musiałbym
    > skrócić
    > całe wczasy o dwa dni, żeby nie zahwiać swego budżetu rocznego!

    "Grosz do grosza i zbierze sie kokosza" :)
    Dla Was (wczasowiczów) to faktycznie jedna, no dwie, wypłaty, mały koszt.
    Ale ja tu mieszkam! I przez tę ustawiczną kolejkę dostaję szału ;))

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 38. Data: 2004-03-01 14:17:34
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > "Grosz do grosza i zbierze sie kokosza" :)
    > Dla Was (wczasowiczów) to faktycznie jedna, no dwie, wypłaty, mały koszt.
    > Ale ja tu mieszkam! I przez tę ustawiczną kolejkę dostaję szału ;))

    Kolega z Darłowa? Gdybym wiedział to bym się na piwo umówił - miesiąc temu
    spędziłem tam kilka dni :)))

    pzdr
    KK

  • 39. Data: 2004-03-01 14:35:38
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Kolega z Darłowa? Gdybym wiedział to bym się na piwo umówił - miesiąc
    > temu
    > spędziłem tam kilka dni :)))

    No to nastepnym razem kontakt na priva :))
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 40. Data: 2004-03-01 18:43:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 01 Mar 2004 13:53:50 +0100, SebCz <a...@a...pl>
    wrote:

    >"Grosz do grosza i zbierze sie kokosza" :)
    >Dla Was (wczasowiczów) to faktycznie jedna, no dwie, wypłaty, mały koszt.
    >Ale ja tu mieszkam! I przez tę ustawiczną kolejkę dostaję szału ;))
    Ale przez te kolejke zarabiasz na zycie na caly rok :)
    (a jak nie Ty to Twoja rodzina, znajomi etc)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl