  • 1. Data: 2002-01-11 11:43:18
    Temat: ubezpieczenie (odpowiedzialność ) kart WBK i CITI ?
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    nie ma tego w materiałach informacyjnych banków

    kiedy te banki przejmują odpowiedzialność ? i od jakiej wysokości ?

    --
    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 2. Data: 2002-01-11 12:27:19
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 12:43:18PM +0100, Piotr Orzechowski wrote:

    > nie ma tego w materiałach informacyjnych banków
    >
    > kiedy te banki przejmują odpowiedzialność ? i od jakiej wysokości ?

    Formalnie citi podaje 48h do tylu od momenty zastrzezenia przejmuje
    calkowita odpowiedzialnosc klienta powyzej 100zl. Ale jest tam troche
    ale, np. pinowe transakcji nie sa objete.

    Informacja pojawila sie ostatnio na wyciagach.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-01-11 12:37:23
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> napisał w
    wiadomości news:a1mj34$8cl$1@news.tpi.pl...
    > nie ma tego w materiałach informacyjnych banków
    >
    > kiedy te banki przejmują odpowiedzialność ? i od jakiej wysokości ?

    BZ WBK od momenty zastrzezenia z wyjątkiem transakcji dokonanych przy
    użyciu PIN-u

  • 4. Data: 2002-01-11 13:00:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 01:37:23PM +0100, G. M. wrote:

    > BZ WBK od momenty zastrzezenia z wyjątkiem transakcji dokonanych przy
    > użyciu PIN-u

    Powaznie?!?! To jednak spora dziura w bezpieczenstwie.

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-01-11 13:30:31
    Od: "G. M." <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Powaznie?!?! To jednak spora dziura w bezpieczenstwie.

    Poważnie.

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/986
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/184998
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/184994
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/186961

  • 6. Data: 2002-01-11 13:35:32
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > Formalnie citi podaje 48h do tylu od momenty zastrzezenia przejmuje
    > calkowita odpowiedzialnosc klienta powyzej 100zl. Ale jest tam troche
    > ale, np. pinowe transakcji nie sa objete.

    Nie sa objete 48h do tylu, czy w ogole?

    MJ

  • 7. Data: 2002-01-11 16:06:02
    Od: "Mariusz T." <m...@w...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Powaznie?!?! To jednak spora dziura w bezpieczenstwie.
    >
    > --
    Dziura, że z wyjątkiem dokonanych z PIN-em, czy dziura, że nie przejmują
    wcześniej?
    To pierwsze to chyba standard, to drugie - no cóż, piszmy maile do WBK, to
    może w końcu się poprawią, bo tak poza tym, to bardzo lubię ich kartę,
    szczególnie za podgląd przez Inet i długi grace period.

    M.

  • 8. Data: 2002-01-11 19:03:20
    Od: m...@i...pl (Adam_mb)

    "Mariusz T." <m...@w...pl> napisal w <a1n3do$94l$1@szmaragd.futuro.pl>:

    >Dziura, że z wyjątkiem dokonanych z PIN-em, czy dziura, że nie przejmują
    >wcześniej?

    Wg mnie dziura, ze nie biora odpowiedzialnosci za pinowe po zastrzezeniu.

    Bo jesli transakcja jest autoryzowana pinem, to chyba tylko WBK zna ten pin,
    tak? To jesli sami zastrzegaja/blokuja mozliwosc autoryzacji danej karty, a z
    drugiej strony nie sa w stanie tego zablokowac, to troche jajko.

    Oznacza to, ze karta wylaczona z obiegu moze nadal byc poprawnie autoryzowna,
    o ile zna sie jej pin. A pin zna tylko uzytkownik, a autentycznosc jego moze
    potwierdzic tylko bank-wystawca. Czyli wychodzi bez sensu.

    --
    <sig> Adam </sig>

  • 10. Data: 2002-01-11 21:58:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 02:30:31PM +0100, G. M. wrote:

    > Poważnie.
    >
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/986
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/184998
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/184994
    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/186961

    No ale to powyzej to sa karty onlineowe, niestaty dla tych to bardzo
    czesto tak jest. Myslalem ze to samo dotyczy kredytowek i innych
    wypuklych.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-01-11 21:58:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Jan 11, 2002 at 02:35:32PM +0100, Michal Jankowski wrote:

    > Nie sa objete 48h do tylu, czy w ogole?

    Do 48h do tylu odpowiada citi (w tym czasie odpowiedzialnosc
    cardholdera to 100zl), wczesnie nie (odpowiedzialnosc cardholdera 100%).

    --

    --w