  • Data: 2002-08-16 06:20:58
    Temat: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Aug 2002 22:06:34 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Wojtek, przeciez jest to chyba jakies zrodlo?

    Ale raczej trudne w korzystaniu

    >Ja nie mowie ze kobita musi miec do tych danych (statementy) dostep,
    >wystarczy ze backofice przygotuje pole na zasadzie kursu usd by nbp
    >tyle ze uzywanego przy przeliczeniach z visa.
    >
    >Nie mowm mi ze to nie jest mozliwe. Nie wierze.

    Ale malo realne. A wogle ile razy dziene ten kurs sie zmienia ? Jak
    to wszystko precyzyjnie wyliczyc, jelsi nawet nie wiadomo czy sa to
    jakies stale przedzialy ?
    IMO dochodzenie do kursow metodowa obliczeniowa nie ma sensu jesli
    chodzi o podawanie ich klientowi.
    To musi byc jakas albo oficjalnie dostepna tabela . Jesli jej nie ma,
    to po prostu nie widze sposobu na podanie klientowi kursow Visy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl