  • Data: 2002-08-16 10:12:20
    Temat: Re: tajemniczy kurs? jaja:(
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ajiin5$1ra7$1@pingwin.acn.pl...

    > IMO jesli moj bank kasuje mnie jakimis przeliczeniami kursowymi, to ja
    > mam prawo je znac, zanim mnie skasuja.

    Twój bank skasuje Cie po kursie z tabeli, z dnia rozliczenia transakcji.
    Zgodzisz sie, ze trudno przewidziec ile ten kurs bedzie wynosil za minutę,
    godzinę, dobę itd.
    Czyli bank może Ci podać tylko historyczne i bieżące kursy walut.
    I podobnie powinno być z przeliczeniami VISA.
    Jeżeli VISA nie stosuje takiego systemu jak polski Urząd Celny (tabela
    obowiązuje przez dwa tygodnie) to powinni publikować przynajmniej
    historyczne tabele, jeżeli nie jest możliwe zapoznanie się z bieżącą tabelą.

    Pozdrawiac
    Karol