  • 1. Data: 2005-09-28 21:30:54
    Temat: szukam programu do zarządzania domowymi finansami
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    witam

    wyprobowalem MS Money 2006, AceMoney, grisbi, jgnash, gnucash,
    moje konto, eportfel, menadzer finansow, domowe finanse,
    lista jest dluga :)

    rzecz w tym, ze wszystkie padaja juz na probie stworzenia
    nowego konta bankowego, ktore odzwierciedlac mialoby ror
    z limitem debetowym. albo ja na takiej probie padam. w kazdym
    razie nie udalo mi sie dotad w zadnym z programow w sposob
    kompletny opisac takiego konta - z uwzglednieniem oprocentowania debetu
    i oprocentowania srodkow.

    mozecie polecic jakies programy, czy jestem skazany
    na arkusz kalkulacyjny?

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-09-28 21:45:12
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > wyprobowalem MS Money 2006, AceMoney, grisbi, jgnash, gnucash,
    > moje konto, eportfel, menadzer finansow, domowe finanse,
    > lista jest dluga :)

    ze znanych mi quickena nie wyprobowalem - nie udostepniaja wersji demo.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 3. Data: 2005-09-28 21:46:46
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    --- konrad --- wrote:
    > witam
    >
    > wyprobowalem MS Money 2006, AceMoney, grisbi, jgnash, gnucash,
    > moje konto, eportfel, menadzer finansow, domowe finanse,
    > lista jest dluga :)

    a który z tej długiej listy zrobił na tobie dobre wrażenie?

  • 4. Data: 2005-09-28 21:52:12
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    witek napisał(a):

    > a który z tej długiej listy zrobił na tobie dobre wrażenie?

    w sensie estetyki? :)
    zadnego nie udalo mi sie zatrudnic do wspierania mnie
    w zarzadzaniu domowym budzetem.

    --
    Konrad

  • 5. Data: 2005-09-28 21:58:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    --- konrad --- wrote:

    > w sensie estetyki? :)
    > zadnego nie udalo mi sie zatrudnic do wspierania mnie
    > w zarzadzaniu domowym budzetem.

    w sensie funkcjonalności.
    Który był najbliższy ideału?

  • 6. Data: 2005-09-28 22:04:52
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > w sensie estetyki? :)
    > zadnego nie udalo mi sie zatrudnic do wspierania mnie
    > w zarzadzaniu domowym budzetem.

    no dobrze, moze "jzk moje konto premium" wydal mi sie calkiem niezly :)

    i nawet zdaje sie to, co pisalem o problemach ze skonfigurowaniem
    konta nie jest prawda w stosunku do tego programu. tutaj dla konta
    mozna skonfigurowac sporo paramterow, wlacznie z limitem debetowym
    i data rozliczania odsetek. za to jakis mialem tu problem z kredytu
    opisaniem. sporo tych programow przejrzalem, notatek nie robilem,
    wracam do sprawy po paru tygodniach i juz w tej chwili ciezko mi
    dokladnie powiedziec co z "moim kontem" bylo nie tak, zadnego
    z progamow w kazdym razie nie wybralem. do "mojego konta" zaraz wroce,
    skoro juz mi sie przypomnialo, ze cos sie tam dalo zrobic wiecej
    niz w innych.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 7. Data: 2005-09-28 22:14:04
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    --- konrad --- wrote:

    > no dobrze, moze "jzk moje konto premium" wydal mi sie calkiem niezly :)

    a współpracuje on z bankami, które dają taką możliwość, jak np. MS Money ?

  • 8. Data: 2005-09-28 22:17:17
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    witek napisał(a):

    > a współpracuje on z bankami, które dają taką możliwość, jak np. MS Money ?

    nie. to zreszta wada prawie wszystkich z testowanych. a ms money nie ma
    na liscie wspolpracujacych bankow polskich...

    --
    Konrad

  • 9. Data: 2005-09-28 22:26:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    --- konrad --- wrote:

    > nie. to zreszta wada prawie wszystkich z testowanych.

    mogłem się domyślać

    > a ms money nie ma > na liscie wspolpracujacych bankow polskich...

    A jest chociaż jeden taki?

  • 10. Data: 2005-09-28 22:32:45
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > (...) do "mojego konta" zaraz wroce,
    > skoro juz mi sie przypomnialo, ze cos sie tam dalo zrobic wiecej
    > niz w innych.

    i tak na szybko odtworzylem problem, ale trudne to jest do opisania,
    kredyty w tym programie ogolnie sie chrzania.

    pozdrowienia,
    --
    Konrad