  • 1. Data: 2004-06-05 17:36:07
    Temat: struktura organizacyjna pekao sa
    Od: b...@o...pl

    Witam,
    Jak w temacie - potrzebuje strukturę do pracy zaliczeniowe - gdzie znajdę?
    tylko nie wysyłajcie mnie na zasrana strone banku - tam nic nie ma.

    Pozdrawiam,
    Bigas

  • 2. Data: 2004-06-05 23:57:46
    Temat: Re: struktura organizacyjna pekao sa
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    b...@o...pl wrote:
    > Witam,
    > Jak w temacie - potrzebuje strukturę do pracy zaliczeniowe - gdzie znajdę?
    > tylko nie wysyłajcie mnie na zasrana strone banku - tam nic nie ma.

    Żartujesz.
    Oni tam w tej chwili mają taki burdel, że ich struktura przypomina żabę
    w sokowirówce.

  • 3. Data: 2004-06-06 08:44:10
    Od: thorak <t...@-...pl>

    b...@o...pl napisał(a):
    > Jak w temacie - potrzebuje strukturę do pracy zaliczeniowe - gdzie znajdę?
    > tylko nie wysyłajcie mnie na zasrana strone banku - tam nic nie ma.

    Poszukaj prospektu emisyjnego, w nowych pewnie nie bedzie, ale w ktoryms
    dot. starej emisji powinien byc, oczywiscie glowy nie dam :]

    --
    pozdroofki
    thora'k

  • 4. Data: 2004-06-06 16:58:02
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    b...@o...pl napisał:

    > Jak w temacie - potrzebuje strukturę do pracy zaliczeniowe - gdzie znajdę?
    ..

    Możnaby spróbować napisać do centrali banku prośbę o udostępnienie
    materiałów na ten temat. Przypuszczam, że powinni mieć tego typu
    opracowania, które przecież nie są tajne (->prospekt emisyjny?), więc
    ich pożyczenie/ przesłanie zależy tylko (niestety?) od dobrej woli
    jakiegoś pracownika centrali.

    Pzdr
    PWZ

  • 5. Data: 2004-06-08 13:28:29
    Od: "Redface" <r...@g...pl>

    Proponuje kontak z biurem relacji inwestorskich w centrali banku.
    Zwykle sa w takich sprawach calkiem pomocni (tel. (22)6560659)
    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-06-08 13:33:33
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Proponuje kontak z biurem relacji inwestorskich w centrali banku.
    > Zwykle sa w takich sprawach calkiem pomocni (tel. (22)6560659)

    Zapewne tak - pod warunkiem, że pytający nie wyskoczy ze zdaniem, że "na
    zasranej stronie www nic nie znalazł" ;-))))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn