  • 1. Data: 2004-06-05 18:30:40
    Temat: konto w bos
    Od: "krzys99" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Czy oplaca sie zakladac konto w Bos? Ponoc mozna za darmo we wszystkich
    bankomatach wyplacac gotowke..
    interesuje mnie rowniez dostep przez internet-niestety nie doczytalem sie o
    tym na stronie bosia.
    Obecnie mam rachunek w Pekao sa i irytuje mnie szukanie bankomatow tego
    banku - a czesto
    korzystam z bankomatu.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-06-05 18:43:10
    Temat: Re: konto w bos
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    krzys99 <p...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Obecnie mam rachunek w Pekao sa i irytuje mnie szukanie bankomatow
    > tego banku - a czesto
    > korzystam z bankomatu.

    Internetu niet.
    Bezplatne wyplaty i Internet w Fortis Banku (e-pakiet, 8 zl)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-06-05 18:52:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Internetu niet.
    > Bezplatne wyplaty i Internet w Fortis Banku (e-pakiet, 8 zl)

    No chyba, że wpłaci większą kwotę, będzie robił dużo niezbyt wysokich
    wypłat ( nie będzie konieczności posiadania wiedzy o aktualnym saldzie), a
    konto nie będzie służyło do innych operacji. Wtedy może być, bo ma
    wszystkie bankomaty za piątaka. Jeżeli konto ma być główne, to rzeczywiście
    Fortis - za 8 PLN reszta podstawowych operacji za free, a kartą można
    zapłacić w necie.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-05 19:15:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    krzys99 napisał:

> [...]
    > Obecnie mam rachunek w Pekao sa i irytuje mnie szukanie bankomatow
    > tego banku - a czesto korzystam z bankomatu.

    O dostępie przez Internet w BOŚ zapomnij. Jest tylko możliwość
    sprawdenia stanu konta przez telefon oraz dokonania przelewu na
    maksymalnie 8 zdefiniowanych wcześniej rachunków - ta usługa nosi nazwę
    TeleBOŚ. Jeśli chodzi o bankomaty to faktycznie możesz wypłacać we
    wszystkich w kraju - bez prowizji. Mam kartę Maestro tego banku i w
    ciagu 3 lat może ze 4 razy nie mogłem autoryzować transakcji. Opłata
    misięczna za prowadzenie rachunku wynosi 5 złotych. No i trzeba
    zadeklarować comiesięczne wpłaty na konto - minimum 500 złotych lub
    całość emerytury / renty albo stypendium.

    K.

  • 5. Data: 2004-06-05 20:18:22
    Od: "AruBuru" <a...@r...atsUSUN.pl>

    Użytkownik "krzys99" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Obecnie mam rachunek w Pekao sa i irytuje mnie szukanie bankomatow tego
    > banku - a czesto
    > korzystam z bankomatu.

    w pekao wyplacasz tez za darmo z Euronetu.
    Pekao+Euronet to juz sporo mozliwosci.

    AruBuru

  • 6. Data: 2004-06-07 06:59:58
    Od: "Janoush" <j...@s...pl>

    > Internetu niet.
    > Bezplatne wyplaty i Internet w Fortis Banku (e-pakiet, 8 zl)

    I broń Boże wypłaty w okienku... Jak masz e-pakiet to Fortis kasuje 1% min.
    5 zł.

    Pozdr.
    Janusz

  • 7. Data: 2004-06-07 07:25:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > główne, to rzeczywiście Fortis - za 8 PLN reszta podstawowych
    > operacji za free, a kartą można zapłacić w necie.

    nie mozna nia placic w necie, ale e-pakiet polecam
    nowe VE mają podobno cvv2 ale pytałem i jest w regulaminie, ze nie mozna nia
    placic w internecie. może sie kiedys na to zdecyduja
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-06-07 07:36:41
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie mozna nia placic w necie, ale e-pakiet polecam
    > nowe VE mają podobno cvv2 ale pytałem i jest w regulaminie, ze nie mozna
    nia
    > placic w internecie. może sie kiedys na to zdecyduja

    Można- tylko się tym oficjalnie nie chwalą. Spróbuj ;-)

  • 9. Data: 2004-06-07 08:11:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Można- tylko się tym oficjalnie nie chwalą. Spróbuj ;-)

    mozna fizycznie, ale nie wolno - nie pozwalają
    dlatego napisalem ze nie mozna (w sensie nie wolno)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-06-07 08:13:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mozna fizycznie, ale nie wolno - nie pozwalają
    > dlatego napisalem ze nie mozna (w sensie nie wolno)

    Nie można nie znaczy to samo co nie wolno ;-))) A poza tym co? Mają zapis w
    regulaminie karty zabraniający dokonywania transakcji zdalnych?