  • 1. Data: 2004-06-05 16:24:51
    Temat: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Witam

    Tak sie zdazylo ze zapomnialem splacic KK w terminie i splacilem ja w
    calosci 1 dzien po terminie.

    Bank oczywiscie naliczyl sobie oplate zgodna z regulaminiem za to
    opozninie.

    Moje pytanie jest takie. Czy oprocz tego dodatkowo beda jakies
    konsekwencje. Jakies odesetki od kretytu? Do tej pory zawsze splacalem w
    GP wiec sie nie orientuje troche.

    Mroziu

  • 2. Data: 2004-06-05 17:24:48
    Temat: Re: [mBank][KK] Konsekwencje spoznionej splaty
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 05 Jun 2004 18:24:51 +0200, Mroziu <m...@h...pl> wrote:

    >Moje pytanie jest takie. Czy oprocz tego dodatkowo beda jakies
    >konsekwencje. Jakies odesetki od kretytu? Do tej pory zawsze splacalem w
    >GP wiec sie nie orientuje troche.

    IMHO tak - kwota każdego zakupu będzie oprocentowana od dnia
    obciążenia do dnia spłaty
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-06-06 20:45:00
    Od: "carlos" <o...@g...pl>

    >IMHO tak - kwota każdego zakupu będzie oprocentowana od dnia
    >obciążenia do dnia spłaty

    To w przypadku każdej KK tak jest?
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-07 00:23:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 06 Jun 2004 22:45:00 +0200, "carlos" <o...@g...pl> wrote:

    >To w przypadku każdej KK tak jest?

    chyba tak
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2004-06-07 06:52:40
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > calosci 1 dzien po terminie.
    >
    > Bank oczywiscie naliczyl sobie oplate zgodna z regulaminiem za to

    niektore banki nie pobieraja tej oplaty [rzy 1 spoznieniu ale duza czesc
    tak.

    > Moje pytanie jest takie. Czy oprocz tego dodatkowo beda jakies
    > konsekwencje. Jakies odesetki od kretytu? Do tej pory zawsze splacalem w
    > GP wiec sie nie orientuje troche.

    bedziesz bulil odsetki za caly okres kredytowania. Bank wlasnie na takich
    klientow liczy wydajac KK... Stad tez mozna zrozumiec dlaczego mbank opiera
    sie VC debetowej jak moze zlapac troche dodatkowej kasy dzieki takim
    przypadkom.

    D.

  • 6. Data: 2004-06-07 08:27:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

> [...]

    >Moje pytanie jest takie. Czy oprocz tego dodatkowo beda jakies
    >konsekwencje. Jakies odesetki od kretytu? Do tej pory zawsze splacalem w

    Tak, będa odsetki od kredytu.
    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2004-06-07 20:42:25
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    Dave wrote:

> [...]
    > klientow liczy wydajac KK... Stad tez mozna zrozumiec dlaczego mbank opiera
    > sie VC debetowej jak moze zlapac troche dodatkowej kasy dzieki takim

    Czyli caly sens posiadania karty kredytowej slag trafil (a raczej koszty
    zjadly). Przez pare godzin spoznienia (16). Ehhh... Wiem ze to moja
    wina, ale wydaje mi sie ze bank powinnien do klientow podchodzic
    bardziej indywidualnie. Bo ja po tym wydarzeniu jestem blizszy
    zrezygnowania z karty niz dalszego jej uzytkowania. Nie powiem zrazilem
    sie :(

    Mroziu

  • 8. Data: 2004-06-08 07:48:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Nie powiem zrazilem
    > sie :(

    Zraziłeś się do karty, bo zapomniałeś ją spłacić i musisz zabulić ;-))) ?
    Ale ten świat okrutny, nie ;-))) ? Umów trzeba dotrzymywać, regulaminy są
    stosowane bez "indywidulanego podejścia" ;-))) Straaaaszne ;-))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-06-08 08:07:43
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > Zraziłeś się do karty, bo zapomniałeś ją spłacić i musisz zabulić ;-))) ?
    > Ale ten świat okrutny, nie ;-))) ? Umów trzeba dotrzymywać, regulaminy są
    > stosowane bez "indywidulanego podejścia" ;-))) Straaaaszne ;-))

    mysle ze nie ma sie co wysmiewac, jakbys sie spoznila 1 dzien i miala przez
    to do zabulenia np. 100zl tez nie byloby Ci do smiechu. Ale fakt jest faktem
    ze mbank jest na prawie i ma prawo ciagnac forse. Co nie znaczy ze w innych
    kwestiach sam przestrzega regulaminu KK... Pisalem o przypadku gdy na www
    mbanku kurs Euro byl nizszy niz kurs Euro podawany przez BRE a mi rozliczyli
    wbrew regulaminawi (w ktorym jest napisane - "po kursie mbanku") transakcje
    po kursie BRE... Oczywiscie nikt z mbanku nie raczyl ustosunkowac sie do
    mojej wypowiedzi a mi sie nie chce walczyc i pisac reklamacji. Pozostaje
    jednak watpliwosc - czy skoro mbank nie stosuje scisle regulaminu w stosunku
    do siebie to powinien stosowac ten regulamin scisle do innych ? Jak Kali
    ukrasc krowe to dobrze a jak Kalemu to zle ?

    D.

  • 10. Data: 2004-06-08 08:12:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > mysle ze nie ma sie co wysmiewac, jakbys sie spoznila 1 dzien i miala
    przez
    > to do zabulenia np. 100zl tez nie byloby Ci do smiechu.

    Owszem. Dość mocno plułabym sobie w brodę ;-))) Podkreślam - SOBIE ;-)

    >Oczywiscie nikt z mbanku nie raczyl ustosunkowac sie do
    > mojej wypowiedzi a mi sie nie chce walczyc i pisac reklamacji.

    Jakiej wypowiedzi? Od tego typu spraw są reklamacje - inaczej się tego nie
    załatwia. A ale skoro Ci się nie chce...

> [...]
    > do siebie to powinien stosowac ten regulamin scisle do innych ? Jak Kali
    > ukrasc krowe to dobrze a jak Kalemu to zle ?

    Pozostaje wątpliwość dlaczego nie chce Ci się złożyc reklamacji-zwłaszcza w
    sytuacji, gdy jesteś pewny swojej racji. Zaiste dziwne ;-)))