  • 1. Data: 2004-06-05 12:49:20
    Temat: Gdzie lokatę na 3 miesiące?
    Od: "Artur P." <a...@n...pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Chciałem ulokować gdzieś pewną sumkę na 3 miesiące (nie dłużej, bo muszę
    wpłacić na mieszkanie). Myślałem o jakimś funduszu inwestycyjnym. Tak
    sobie myślę, że akcyjny na tak krótki czas, to za duże ryzyko, ale może
    się mylę. Co możecie poradzić? Prosiłbym o informacje na temat konkretnej
    lokaty, stopy zwrotu oraz ewentualnych prowizji. Z góry dziękuję za rady.

    Artur P.

  • 2. Data: 2004-06-05 16:31:16
    Temat: Re: Gdzie lokatę na 3 miesiące?
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Co możecie poradzić? Prosiłbym o informacje na temat konkretnej
    > lokaty, stopy zwrotu oraz ewentualnych prowizji. Z góry dziękuję za rady.

    A tak archiwum grupy poczytac albo w portalach finansowych poszperac nie
    laska? A moze o googlu tez nie slyszales? Co za leniwi ludzie...

    Ale jak bardzo prosisz to tutaj na pewno znajdziesz cos dla siebie:
    http://www.online.citibank.pl/portal/cgwm.jsp

    Karolew

  • 3. Data: 2004-06-06 15:03:27
    Od: "Artur P." <a...@n...pl>

    > A tak archiwum grupy poczytac albo w portalach finansowych poszperac nie
    > laska? A moze o googlu tez nie slyszales? Co za leniwi ludzie...

    Otóż szukałem w archiwum i innych miejscach. Jednak nie wszystkie
    informacje w archiwum są aktualne, dlatego zadałem pytanie do osób, które
    bardziej czują temat ode mnie. Jeżeli ktoś nie ma ochoty odpowiadać, bo
    uważa, że pytanie jest zbyt banalne - ten nie odpowiada.

    > Ale jak bardzo prosisz to tutaj na pewno znajdziesz cos dla siebie:
    > http://www.online.citibank.pl/portal/cgwm.jsp

    Dziękuję

    Artur P.

  • 4. Data: 2004-06-06 16:51:03
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Otóż szukałem w archiwum i innych miejscach.

    Eee, bujasz ;-) Takie pytanie jak Twoje pojawia sie na grupie co 5 minut.
    Ale jak uwazasz, ze wiadomosci w roznych serwisach i na grupie nie zawsze sa
    aktualne to polecam teksty zrodlowe. Wejdz sobie po kolei na strony
    wszystkich polskich bankow i sprawdz oferty. Nastepnie przegladnij witryny
    funduszy inwestycyjnych. Przede wszystkim czytaj statuty i prospekty
    emisyjne.
    Powodzenia!

    > Dziękuję
    Nie ma sprawy.