  • Data: 2008-04-14 22:08:00
    Temat: Re: sprzedaz sektora bankowego
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ in news:ftvduh$gah$1@atlantis.news.neostrada.pl
    > Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    > Uważam, że na tak sformułowane pytanie nie da się sensownie
    > odpowiedziec,

    twierdze, ze da sie i nie masz w zadnym stopniu racji.
    Sa z pewnoscia przyklady z sektorow bankowych gospodarek swiatowych (w
    czasach tzw transformacji), oceniane jako rozwojowe i zawlaszczeniowe..
    Ale mysle sobie,ze trzeba sie na tym po prostu znac :)
    Oczywiste jest, ze nie ma sztywnej liczby procentowej - jest jakas srednia,
    zrodlo jej jest w wiedzy o procesach.

    > bo można podac argumenty, że najlepiej nic nie sprzedawać
    > zachowując całkowitą niezależność od międzynarodowego systemu
    > finansowego,

    mozna podac takie argumenty

    > jak i argumenty, że nalepiej wszystko sprzedać korzystając
    > z finansowania zewnętrznego

    mozna podac takie argumenty

    > i integrując się pełniej z finansowym
    > systemem międzynarodowym.

    chciales powiedziec - zatracajac sie, tonac, ginac w miedzyn. sys. fin.

    ja nie pytalem o argumenty demagogiczne, o rozwiazania z antypodow, ja pytam
    o bezpieczna praktyke w sytuacji gdy prawa rozwoju podpowiadaja jednak
    "koniecznosc" wpuszczenia jakiejs ilosci kap. zagranicznego w sektor
    bankowy.
    Ale: ile? ile jest bezpieczne? Dlaczego nie 100% (bo jednak oczywiscie:
    nie)? To moze 70%. za duzo? dlaczego? to moze 10%? bez sensu. dlaczego bez
    sensu.
    Ale gdzie jest granica poza ktora wyprzedaz sektora bankowego jest
    zgubna,niebezpieczna?

    Czy ktos z grupy _zna_sie_ na tym "systemowo"?