  • Data: 2008-04-20 21:25:41
    Temat: Re: sprzedaz sektora bankowego
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz P. in news:3bc6.00000093.480bad09@newsgate.onet.pl
    > Ty chyba naprawde nie rozumiesz, ze szukasz odpowiedzi na pytanie typu,
    > od ilu procent zawartosci niebieskiego, kolor zmienia sie z
    > jasnoniebieskiego na ciemnoniebieski.

    no nie wiem.... to moze to przeczytaj:
    http://www.nber.org/papers/w7714.pdf?new_window=1
    albo... no cos innego,nawet moze byc polskie :)))
    to wowczas zrozumiesz, ze ja nie zadaje szkolnego pytania o sztywno
    ustawiona liczbe, ale pytanie o szacowanie,a jesli mialbys wiedze w tej
    sprawie, to moglbys podac te szacunki w kontekscie - jak to mowia -
    "uwarunkowan".

    Polacy to o finansach gadaja, jak potluczeni. Tego nie da sie, tamtego nie
    da sie, tego gdzies nasluchales sie, a to ciemnogrod, a to spiskowe, a to z
    powietrza, a to...
    No chyba, ze ktos machnie w Berkeley duzy tzw kontrowersyjny artykul
    seminaryjny, to prosze prosze, mozemy podyskutowac (i w PL utluc z dwa na
    tym doktoraty :) sorry, troche kostycznie zartuje poza tematem,ale rozbawila
    mnie nasza "dyskusja")
    W gruncie rzeczy przyklad, ktory dalem z Grecja jest juz klasyczny w
    dyskusjach swiatowych,konkluzji - ile %oddac - nie ma, ale _sa_ to dyskusje
    ozywione,wiec myslalem, ze na _tej_ grupie dowiem sie czegos konkretnego o
    tym, chocby zrodel Waszej wiedzy merytorycznej, jakies znane super
    publikacje [pewnie powiecie, ze nie ma takich,bo autorzy kase biora za to
    1500zl :)).
    OK, nie ma sprawy wobec tego.

    > Ja wiem, ze tobie sie wydaje, iz twoje pytanie nie jest tego rodzaju
    > bezsensownym pytaniem, tylko jest dobrze zadane.

    Ono jest bardzo dobrze zadane. Potocznie,ale b. dobrze. Zmusza byc moze do
    spekulacji, do szacunkow, nie do postawienia sztywno sprawy,ale tez o to
    pytalem , o szacunki.Ale o szacunki w oparciu o fakty, dane, troche linkow
    podrzucilem, _oczywiscie_ sa bez wartosci :)) OK.
    Wystarczy przesledzic katastrofy gospodarek w kontekscie uwiklan obcego
    kapitalu w bankowy rynek wewnetrzny by uznac, ze problem nie jest "dety", o
    czym pisza i pisza.
    A ja...Ja myslalem, ze na _tej_ grupie, to z pare osob cos powie chocby
    kontrowersyjnego,a merytorycznego,no bo myslalem, ze czytacie rozne sprawy,
    zapewne wiecej, o wiele wiecej ode mnie.

    > Co do analiz matematycznych

    ?? O to pytalem?
    No nie... :)

    > O tempora o mores! O ludzie z maturami giertychowskiemi..

    jeszcze "przed" :)