  • Data: 2008-04-20 20:52:26
    Temat: Re: sprzedaz sektora bankowego
    Od: "Grzegorz P." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ty chyba naprawde nie rozumiesz, ze szukasz odpowiedzi na pytanie typu, od ilu
    procent zawartosci niebieskiego, kolor zmienia sie z jasnoniebieskiego na
    ciemnoniebieski.

    Ja wiem, ze tobie sie wydaje, iz twoje pytanie nie jest tego rodzaju
    bezsensownym pytaniem, tylko jest dobrze zadane. Ale czasami naprawde lepiej
    posluchac tego co inni, czasami madrzejsi od nas, mowia. Jeden z dyskutantow
    napisal, ze chyba ktos zamieszal ci za bardzo w glowie. Zastanow sie nad tym
    chwile dluzej.

    Co do analiz matematycznych tego rodzaju zagadnien, czy ty naprawde wierzysz,
    ze to ma jakis sens inny od brania za to pieniedzy (najczesciej z kieszeni
    podatnikow) i udawania jakim to jest sie madrym? Czy uwazasz, ze to moze dac
    jakas sensowna uniwersalna odpowiedz?

    O tempora o mores! O ludzie z maturami giertychowskiemi..

    --
    pozdrowienia, Grzesiek