  • Data: 2008-04-20 21:34:37
    Temat: Re: sprzedaz sektora bankowego
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński in news:480ba58d$1@news.home.net.pl
    [.......]
    > Prawda jest taka, ze
    > prywatyzacja sektora bankowego byla przeprowadzona bardzo glupio

    no tak... Ale ja nie osmielilbym sie tutaj "zapodac" tematu tak
    banalnego,jak sposob prywatyzacji w Polsce po 89.W ogole o tym nie
    rozmawiamy.szkoda czasu.
    Mnie interesowala rozmowa raczej o czyms obiektywnym,aczkolwiek nie
    rozpoznanym do konca,stad i PL, i Grecja, i Meksyk, i Argrntyna... Jakos tak
    usilowalem to wmanewrowac.

    > A w okresie, kiedy banki prywatyzowano kapitalu
    > nie bylo.

    pamietam. Taki byl podstawowy argument "puszczania" obcemu kapitalowi.
    Oczywiscie kazdy kto mowil,ze pod spodem jest korupcja - nalezal do
    ciemnogrodu.
    Ale proponuje o tym nie dyskutowac tutaj. Za latwe i "o tym wie sie"

    > Dlatego odpowiedz dla Ciebie brzmi - przy dobrze nadzorowanym sektorze,
    > przy wyedukowanych konsumentach - nie ma to najmniejszego znaczenia.

    ale wiesz, ze to nie jest argument dla _zadnego_ bankowca wychowanego w
    kulturze bankowosci zachodniej (co-by-przez-to-nie-rozumiec).
    On powie: moze ma Pan racje.Pod warunkiem,ze to _ja_ bede sprawdzal.
    A kto jego bedzie sprawdzal?

    No i troche poslizgalismy sie po latwych falach.
    Ale dzieki .
    Milo bylo poznac.