  • Data: 2008-04-18 11:28:15
    Temat: Re: sprzedaz sektora bankowego
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "1634Racine" <1...@R...pl> napisał w wiadomości
    news:fu92nq$8gq$2@news.onet.pl...

    > nie. sam sobie poczytaj pierwsza z brzegu broszure
    > http://www.nbp.pl/konferencje/falenty2002/pdf_pl/kon
    drat.pdf
    > "Uważam, iż nie jest wykluczone",ze wowczas powiesz pass i nie zabierzesz
    > juz glosu w watku :)

    Czy zdajesz sobie sprawe, że napisanie tego rodzaju pracki w PL na wolnym
    rynku kosztuje około 1500-2500 zł? Dlatego tak dużo, że powstaje kwestia
    uzyskania dostępu do odpowiednich danych, co może być i bywa czasochłonne.
    Gdyby dane surowe zostały dostarczone przez zamawiającego, prawdopodobne
    jest zejście w strefę kwot 3-cyfrowych.

    Tyle to kosztuje, bo zabiera czas, i jak komuś się samemu nie chce, to za
    czyjś czas musi zapłacić. A ile takie coś jest naprawdę warte, to inna
    sprawa, ja mam wrażenie że naprawdę niewiele. Choć skoro w tej branży nawet
    Nobla się przyznaje, to zabawiać się w takie rzeczy można.

    Można sobie pobleblać tak jak uczynili to autorzy ograniczając się do
    wykresów z Excela, można sobie pobleblać znacznie bardziej zaawansowanym
    językiem włączając w to różne bardziej zaawansowane techniki statystyczne,
    najlepiej takie żeby nikomu nie chciało się zbyt głęboko wnikać, co tak
    naprawdę zostało policzone, wtedy da się to sprzedać sporo drożej.

    Ale to bardzo dobrze, że istnieją odbiorcy tego rodzaju opracowań, którzy
    podchodzą do tego z należytym szacunkiem. Inaczej nie daj Boże, wszyscy
    musieliby zacząć pracować w fabrykach śrubek i chodzić tam na 8 rano. :-)

    W każdym razie za link dzięki, kto wie, może kiedyś się przyda. Jest to
    nawet wysoce prawdopodobne. :-))

    marekz