  • Data: 2016-07-04 10:21:26
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja mysle ze bedzie tak:
    >- przez rok bedzie gadanie, negocjacje
    >- przez ten czas spoleczenstwo bedzie z roznych wzgledach stawac
    >coraz
    >bardziej okoniem do brexitu
    >- kiedy sondaze pokaza ze ilosc brexitowców w spoleczenstwie spadnie
    >do
    >35%, ogłosi sie nowe referendum w ktorym wynik bedzie juz własnie
    >taki
    >czyli ponad 60% za IN.

    Ten scenariusz ma dwie slabe strony:
    a) zawsze beda glosy, ze nie po to robili referendum, zeby zaraz robic
    drugie,
    b) chodza plotki, ze Unia chce ich wyp* szybko. A przynajmniej Niemcy
    i Francja.

    Mnie chodzi po glowie inny scenariusz:
    -Szkocja wychodzi z GB.
    -Szkocja wnioskuje o wejscie/pozostanie w Unii, na warunkach GB.
    -... Anglia przylacza sie do Szkocji :-)

    >reasumujac - funt okaze sie dobra inwestycją.
    Albo bardzo kiepska.

    I badz tu czlowieku madry.

    Swoja droga - Soros podobno zagral na zwyzke funta. I stracil.

    A swoja droga - jak to sie stalo, ze przy okazji wejscia do euro
    Slowacji, Litwy, Lotwy, Estonii czy Slowenii nikt nie powtorzyl
    manewru Sorosa ?

    J.