  • Data: 2016-07-04 13:53:03
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-04 o 12:01, Budzik pisze:
> [...]

    To ma jednak druga strone medalu - aby ktos zyskal na takiej
    spekulacji, ktos musi stracic :-)

    >Zanim poszedłem spać to wszystkie sondaże i media trąbiły że nie
    >wyjdą
    >Rano się budzę i szok - wychodzą.

    Na pare dni wczesniej podawano jednak, ze sondaze wskazuja na spora
    przewage opcji wyjscia.

    >Kto wiedział i o której? Jaka instytucja pozwalała na taki zakład o
    >takiej porze?
    >Przecież to pachnie korupcją i prokuratorem i czym tam jeszcze...

    Forex ? Gieldy pracuja na okraglo.
    Nawet na glupim walutomacie mozna bylo zarobic ... lub stracic.

    Mozna tez normalnie opcje/kontrakt terminowy nabyc/wystawic liczac na
    spadek ... i trafic.

    J.