  • Data: 2016-07-04 12:01:03
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Bo już dość tego gloryfikowania. :-)
    >
    > Fakty są takie że można spokojnie pójść do wróżki a ta też za opłatą
    > przepowie przyszłość.
    > Skoro nie da się w 100% określić to się nie da i już zwłaszcza ostatnio
    > kiedy wszystkie prognozy się nie sprawdzają.

    Mowisz ze wszystkie sie nie sprawdzaja?
    Hmm...

    Ja mysle, ze jednak jakies prawdopodobienstwa mozna załozyć.
    Przykładowo jak dolar spadnie powiedzmy do 3,8 to warto kupic - jest duza
    szansa ze gdzies tam wachnie sie w okolice 4zł.
    Oczywiście moze tez spasc do 3,6 albo do 3 zł jak przyjdzie jakis kataklizm
    ale to wydaje sie mało prawdopodobne.
    Wszystko pytanie ile chcemy zaryzykowac i ile zyskac.

    Ponoc na brexicie ludzie grajacy na opcjach dorobili sie majatków,
    obstawiajac spadek wartosci funta, kiedy było juz wiadomo, ze referendum
    bedzie na wyjscie.

    Skoro tak twierdzisz...