  • 1. Data: 2016-07-01 23:52:20
    Temat: skupujeta funta chopy?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    lepiej nurkuje niż spitfire.

    Niech sepleny tera go wykupio za karę.

    --
    Piter

    w banku bądź czujny jak pies podwójny!

  • 2. Data: 2016-07-02 13:00:20
    Temat: Re: skupujeta funta chopy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > lepiej nurkuje niż spitfire.
    >
    > Niech sepleny tera go wykupio za karę.

    Tez mysle, ze to jest dobry moment.
    Pikowanie w doł na razie ustało, wczoraj w miare stabilnie.
    Teraz jakas pozytywna informacja i powinien isc do góry.

  • 3. Data: 2016-07-03 02:29:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/1/2016 4:52 PM, PiteR wrote:
    > lepiej nurkuje niż spitfire.
    >
    > Niech sepleny tera go wykupio za karę.

    ano skupujemy.

  • 4. Data: 2016-07-03 10:43:14
    Od: a...@g...com

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 02:29:18 UTC+2 użytkownik witek napisał:

    > ano skupujemy.

    Gdy popatrzy się na wykres 10 letni, to okazja wydaję się być taka średnia.... równie
    dobrze może się obsówać powoli do 4,5 zł

    http://stooq.pl/q/?s=gbppln&c=10y&t=l&a=lg&b=0

  • 5. Data: 2016-07-03 11:31:00
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 10:43, a...@g...com pisze:
    > Gdy popatrzy się na wykres 10 letni, to okazja wydaję się być taka średnia....
    równie dobrze może się obsówać powoli do 4,5 zł

    > http://stooq.pl/q/?s=gbppln&c=10y&t=l&a=lg&b=0

    Sorry ale zawsze bawią mnie dyskusje spekulantów z wróżkami :-)

    Najgorsze jest to że robią to często za moje podatki.

    "Fachowcy od gospodarki"
    Żałość :-)

  • 6. Data: 2016-07-03 11:52:56
    Od: "Adam#" <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 lipca 2016 11:31:04 UTC+2 użytkownik z napisał:
> [...]
    > >

    > Sorry ale zawsze bawią mnie dyskusje spekulantów z wróżkami :-)
    >
    > Najgorsze jest to że robią to często za moje podatki.

    Tylko tyle do powiedzenia w temacie? Cóż dobre i to.

  • 7. Data: 2016-07-03 12:00:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 11:52, Adam# pisze:
    > Tylko tyle do powiedzenia w temacie? Cóż dobre i to.

    Ty na prawdę nie widzisz śmieszności w tym co tu piszecie?

    "Ja bym kupował bo pewnie wzrośnie albo może nie kupować bo może nadal
    spadać"

    :-)

  • 8. Data: 2016-07-03 12:35:01
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    z napisał(a) :
> [...]
    >>

    > Sorry ale zawsze bawią mnie dyskusje spekulantów z wróżkami :-)
    >
    > Najgorsze jest to że robią to często za moje podatki.

    Lubię to

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 9. Data: 2016-07-03 12:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Sorry ale zawsze bawią mnie dyskusje spekulantów z wróżkami :-)
    >
    > Najgorsze jest to że robią to często za moje podatki.
    >
    > "Fachowcy od gospodarki"
    > Żałość :-)

    A coś merytorycznie dałbys rade dodac?

  • 10. Data: 2016-07-03 13:44:18

    W dniu 2016-07-03 o 12:58, Budzik pisze:
    > A coś merytorycznie dałbys rade dodac?

    Sęk w tym że tu merytorycznie nic się nie da powiedzieć.
    Podyskutuj z pogodynkami albo wróżbitą Maciejem.
    Ten sam poziom merytoryki i profesjonalizmu.

    A wg mnie... Funt na długą metę się umocni bo będzie walutą nie związaną
    z upadającą UE. Jak nie chcecie stracić swoich pieniędzy to sprzedajcie
    złotówki, euro... i kupujcie funty...

    Teraz dobrze? ;-)