  • 1. Data: 2002-11-12 18:18:59
    Temat: reklamacja wyslana do multi - co myslicie? [dlugie]
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    Wrocław, dnia 12.11.2002

    REKLAMACJA

    Szanowni Państwo

    Zainteresowany prezentowana przez multibank ofertą założyłem u
    Państwa multikonto jestem (przekształcone w późniejszym czasie w multikonto
    ja) oraz wziąłem udział w konkursie "Tam gdzie żyją kolibry". Uzbierałem
    osiem punktów, za które zaoferowali mi państwo podczas kontaktu z multilinią
    fotograficzny aparat cyfrowy. Niestety po ponad miesiącu oczekiwania
    dostarczono mi inny aparat niż podany w regulaminie konkursu. Na Państwa
    stronie WWW pod adresem http://promocje.multibank.pl/k1.php znalazłem
    następującą informacje:

    Pragniemy poinformować o zmianie jednej z nagród w konkursie. Osoby, które
    pozyskały 8 nowych klientów otrzymują obecnie aparaty cyfrowe firmy
    Hewlett-Packard - model PS 620, a nie jak do tej pory aparaty cyfrowe
    Olympus C-220.
    Parametry techniczne oraz cena rynkowa obu aparatów są zbliżone.

    Zmiana jest zgodna z zapisami w regulaminie konkursu "Tam gdzie żyją
    kolibry":
    "(...)
    d) dla każdego Uczestnika, który zdobędzie co najmniej 8 punktów - aparat
    cyfrowy, o wartości około 1.300 zł (...)
    5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagród, o których mowa
    powyżej na inne o tej samej wartości, bez podawania przyczyn dokonanych
    zmian (...)"

    Niestety nie mogę się zgodzić z zapisem: "Zmiana jest zgodna z zapisami w
    regulaminie konkursu "Tam gdzie żyją kolibry". A dokładniej z punktem 5.
    mówiącym o tym, iż aparat HP620 ma taka samą wartość co Olympus c-220, czyli
    1300zł.

    Wartość aparatu w sieci sklepów Office Depot, model HP 620, wynosi 1145,58zł
    brutto, a wiec jest o ponad 12% niższa od deklarowanej. Powołuje się na cena
    z Office Depot, ponieważ to ta firma dostarczała Państwu aparaty (gwarancja
    jest podbita przez właśnie tą firmę). O poprawności tego można się przekonać
    pod adresem:

    http://www.officedepot.com.pl/cgi-bin/ncommerce3/Pro
    ductDisplay?prmenbr=392&
    prrfnbr=118479&ctree=all

    Również oficjalna strona firmy HP, producenta aparatu, ustala wartość
    aparatu HP 620 mocno poniżej sugerowanych przez Państwa 1300.00zł; o czym
    można się przekonać pod adresem:

    http://www.sklep.hp.com.pl/shop/product.asp?StockID=
    653&NewRegionID=1

    W związku z zaistniałą sytuacja proszę o rozpatrzenia reklamacji oraz
    zaproponowanie zadośćuczynienia za wydanie aparatu o wartości zaniżonej
    dwanaście procent w porównaniu z deklarowaną.

    Z poważaniem

    Mateusz Jaworski

  • 2. Data: 2002-11-12 19:06:16
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Ja myślę, że mylisz wartość z ceną.

  • 3. Data: 2002-11-12 19:15:13
    Od: "Kriss" <k...@w...pl>

    Ogulnie niezle... tyle ze....

    IX. Reklamacje
    1. Reklamacje Uczestnik Konkursu powinien składać na piśmie, w terminie 7
    dni od dnia ogłoszenia listy Laureatów Konkursu, pod adresem:
    2. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie konkursowej
    www.multibank.pl w dniu 02.12.2002. r. (informacja dostępna będzie także w
    placówkach MultiBanku)

    ....tak wiec troche za wczesnie

    PS. ja tez cos takiego mam zamiar wyskrobac

    Pozdrawiam Kriss

  • 4. Data: 2002-11-12 19:18:44
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqrjv3$ddj$1@news.tpi.pl, Kriss wrote:

    Kriss, tnij cytaty, zwłaszcza takie bycze.

    > Ogulnie niezle... tyle ze....
    > PS. ja tez cos takiego mam zamiar wyskrobac

    Nie zapomnij zapuścić spellchecka przed wysłaniem.

  • 5. Data: 2002-11-12 19:48:19
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > dni od dnia ogłoszenia listy Laureatów Konkursu, pod adresem:
    > 2. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie konkursowej

    to jest termin do kiedy mozna reklamowac

    pzdr

    matjaw

  • 6. Data: 2002-11-12 19:50:37
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > Ja myślę, że mylisz wartość z ceną.

    jesli nawet sie myle to tylko na korzysc multi

    jesli HP wycenia (sprzedaje) swoj aparat za 1199zł to jakim cudem jego
    wartosc ma byc 1300zł???

    pzdr

    matjaw

  • 7. Data: 2002-11-12 20:32:52
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqrm2b$i9m$1@absinth.dialog.net.pl, Mateusz Jaworski wrote:

    > jesli nawet sie myle to tylko na korzysc multi
    >
    > jesli HP wycenia (sprzedaje) swoj aparat za 1199zł to jakim cudem jego
    > wartosc ma byc 1300zł???

    Nie ma (jeszcze) przepisu zakazującego sprzedaży poniżej wartości.

    Zresztą z tego co zrozumiałem, to nie HP sprzedaje za tyle, tylko
    OfficeDepot.

  • 8. Data: 2002-11-12 20:53:44
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma (jeszcze) przepisu zakazującego sprzedaży poniżej wartości.

    sugerujesz ze HP sprzedaje swoje aparaty ponizej wartosci?

    > Zresztą z tego co zrozumiałem, to nie HP sprzedaje za tyle, tylko
    > OfficeDepot.

    to niestety nie zrozumiales - w tym co napisalem sa dwa linki
    1) do Office Depot i tam cena jest kolo 1150 brutto
    (zreszta tyle samo kosztuje w Makro - czyzby jakas zmowa sklepow? wszystkie
    sprzedaja aparat ponizej jego wartosci?)
    2) link do strony HP ktory sprzedaje ten model za 1199zł brutto

    pzdr

    matjaw

  • 9. Data: 2002-11-12 21:10:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aqrpoo$8mj$1@absinth.dialog.net.pl, Mateusz Jaworski wrote:

    > sugerujesz ze HP sprzedaje swoje aparaty ponizej wartosci?

    pewnie nie (choć nie jest to całkiem wykluczone, jeśli nie są to wszystkie
    modele), ale formalnie cena to nie to co wartość, a Ty używasz tego jako
    podstawa do reklamacji, o to mi chodzi

    jeszcze bardzo zależy, wartość z jakiego dnia - nowa technologia dość szybko
    traci na wartości

    > to niestety nie zrozumiales - w tym co napisalem sa dwa linki

    przepraszam, tekst był dość długi i umknął mi ten szczegół

  • 10. Data: 2002-11-12 22:40:39
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

    > pewnie nie (choć nie jest to całkiem wykluczone, jeśli nie są to wszystkie
    > modele), ale formalnie cena to nie to co wartość, a Ty używasz tego jako
    > podstawa do reklamacji, o to mi chodzi

    wg Ciebie mam powolac rzeczoznawce? bo niby w jaki sposob oreslic wartosc?

    > jeszcze bardzo zależy, wartość z jakiego dnia - nowa technologia dość
    szybko
    > traci na wartości

    z dnia dzisiejszego - konkurs trwa do 02.12 i podczas wszystkich dni
    konkursu jesli przysylaja inny aparat niz w regulaminie powinien os spelniac
    warunek wartosci przymajmniej rownej wartosci olympusa