    From: "Kriss" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja wyslana do multi - co myslicie? [dlugie]
    Date: Tue, 12 Nov 2002 20:15:13 +0100

    Ogulnie niezle... tyle ze....

    IX. Reklamacje
    1. Reklamacje Uczestnik Konkursu powinien składać na piśmie, w terminie 7
    dni od dnia ogłoszenia listy Laureatów Konkursu, pod adresem:
    2. Lista laureatów zostanie opublikowana na stronie konkursowej
    www.multibank.pl w dniu 02.12.2002. r. (informacja dostępna będzie także w
    placówkach MultiBanku)

    ....tak wiec troche za wczesnie

    PS. ja tez cos takiego mam zamiar wyskrobac

    Pozdrawiam Kriss

    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mówiącym o tym, iż aparat HP620 ma taka samą wartość co Olympus c-220,
    czyli
    > 1300zł.
    >

    > Wartość aparatu w sieci sklepów Office Depot, model HP 620, wynosi
    1145,58zł
    > brutto, a wiec jest o ponad 12% niższa od deklarowanej. Powołuje się na
    cena
    > z Office Depot, ponieważ to ta firma dostarczała Państwu aparaty
    (gwarancja
    > jest podbita przez właśnie tą firmę). O poprawności tego można się

    http://www.officedepot.com.pl/cgi-bin/ncommerce3/Pro
    ductDisplay?prmenbr=392&
    > prrfnbr=118479&ctree=all
    >

    > Również oficjalna strona firmy HP, producenta aparatu, ustala wartość
    > aparatu HP 620 mocno poniżej sugerowanych przez Państwa 1300.00zł; o czym
    > można się przekonać pod adresem:
    >
    > http://www.sklep.hp.com.pl/shop/product.asp?StockID=
    653&NewRegionID=1