    From: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: reklamacja wyslana do multi - co myslicie? [dlugie]
    Date: Tue, 12 Nov 2002 19:18:59 +0100

    Wrocław, dnia 12.11.2002

    REKLAMACJA

    Szanowni Państwo

    Zainteresowany prezentowana przez multibank ofertą założyłem u
    Państwa multikonto jestem (przekształcone w późniejszym czasie w multikonto
    ja) oraz wziąłem udział w konkursie "Tam gdzie żyją kolibry". Uzbierałem
    osiem punktów, za które zaoferowali mi państwo podczas kontaktu z multilinią
    fotograficzny aparat cyfrowy. Niestety po ponad miesiącu oczekiwania
    dostarczono mi inny aparat niż podany w regulaminie konkursu. Na Państwa
    stronie WWW pod adresem http://promocje.multibank.pl/k1.php znalazłem
    następującą informacje:

    Pragniemy poinformować o zmianie jednej z nagród w konkursie. Osoby, które
    pozyskały 8 nowych klientów otrzymują obecnie aparaty cyfrowe firmy
    Hewlett-Packard - model PS 620, a nie jak do tej pory aparaty cyfrowe
    Olympus C-220.
    Parametry techniczne oraz cena rynkowa obu aparatów są zbliżone.

    Zmiana jest zgodna z zapisami w regulaminie konkursu "Tam gdzie żyją
    kolibry":
    "(...)
    d) dla każdego Uczestnika, który zdobędzie co najmniej 8 punktów - aparat
    cyfrowy, o wartości około 1.300 zł (...)
    5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany nagród, o których mowa
    powyżej na inne o tej samej wartości, bez podawania przyczyn dokonanych
    zmian (...)"

    Niestety nie mogę się zgodzić z zapisem: "Zmiana jest zgodna z zapisami w
    regulaminie konkursu "Tam gdzie żyją kolibry". A dokładniej z punktem 5.
    mówiącym o tym, iż aparat HP620 ma taka samą wartość co Olympus c-220, czyli
    1300zł.

    Wartość aparatu w sieci sklepów Office Depot, model HP 620, wynosi 1145,58zł
    brutto, a wiec jest o ponad 12% niższa od deklarowanej. Powołuje się na cena
    z Office Depot, ponieważ to ta firma dostarczała Państwu aparaty (gwarancja
    jest podbita przez właśnie tą firmę). O poprawności tego można się przekonać
    pod adresem:

    http://www.officedepot.com.pl/cgi-bin/ncommerce3/Pro
    ductDisplay?prmenbr=392&
    prrfnbr=118479&ctree=all

    Również oficjalna strona firmy HP, producenta aparatu, ustala wartość
    aparatu HP 620 mocno poniżej sugerowanych przez Państwa 1300.00zł; o czym
    można się przekonać pod adresem:

    http://www.sklep.hp.com.pl/shop/product.asp?StockID=
    653&NewRegionID=1

    W związku z zaistniałą sytuacja proszę o rozpatrzenia reklamacji oraz
    zaproponowanie zadośćuczynienia za wydanie aparatu o wartości zaniżonej
    dwanaście procent w porównaniu z deklarowaną.

    Z poważaniem

    Mateusz Jaworski