  • 1. Data: 2002-11-12 15:38:10
    Temat: potwierdzony przelew
    Od: p...@p...onet.pl

    Firma wymaga zaplaty potwierdzonego przelewu ( czyli przeslania faxem druku
    wykonanego przelewu). Jak w takim razie wykonywac przelewy z bankow
    internetowych ?
    Moze znacie i polecicie banki internetowe dla dzialanosci gospodarczej w
    ktorych mozna sobie po wykonaniu przelewu za free wydrukowac potwierdzenie.

    Pozdrawiam Profesorek

  • 2. Data: 2002-11-12 15:54:07
    Temat: Re: potwierdzony przelew
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    12 Nov 2002 16:38:10 +0100, w
    <1...@n...onet.pl>, p...@p...onet.pl
    napisał(-a):

> [...]
    > ktorych mozna sobie po wykonaniu przelewu za free wydrukowac potwierdzenie.

    Inteligo
    BPH
    mBank (ale tylko potwierdzenie złożenia, a nie _wykonania_).

  • 3. Data: 2002-11-12 16:30:14
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    w BZWBK24 też można wydrukować ale na tym wydruku pisze że wymaga
    potwierdzenia stemplem bankowym więc nie wim czy to ci uznają
    no chyba ze nie wydrukujesz sobie tego gragmentu na samym dole gdzie to
    pisze

  • 4. Data: 2002-11-12 17:20:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > potwierdzenia stemplem bankowym więc nie wim czy to ci uznają
    > no chyba ze nie wydrukujesz sobie tego gragmentu na samym dole gdzie

    Ja odcinam nożyczkami ten kawałek :-))

    CEZ

  • 5. Data: 2002-11-12 19:53:56
    Od: "Grzesio" <g...@i...pl>

    a ja jak drukuję to zaznaczam całość okna bez tego fragmentu i drukuję
    zaznaczenie :))

  • 6. Data: 2002-11-12 20:10:11
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > a ja jak drukuję to zaznaczam całość okna bez tego fragmentu i drukuję
    > zaznaczenie :))

    Wyjasnijcie mi, bo nic nie kumam.
    Kto od Was tak masowo wymaga tych potwierdzen przelewow?
    Z kim Wy prowadzicie interesy?
    Pytam, bo tłukę róznych przelewów setki miesieccznie (słuzbowo i prywatnie)
    i jakos tacy co to chcą papierowe potwierdzenie trafiaja sie jakos bardzo
    rzadko (włącznie z ZUS i US).

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 7. Data: 2002-11-12 21:00:22
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Wyjasnijcie mi, bo nic nie kumam.
    > Kto od Was tak masowo wymaga tych potwierdzen przelewow?

    A kto mówił, że masowo?
    Ja miałem taką konieczność 3 razy.
    (w ciągu ostatnich 5 lat)
    1. wymiana prawa jazdy
    2. czynsz inicjalny w laesingu
    3. nie pamiętam :-)

    CEZ

  • 8. Data: 2002-11-12 21:41:00
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > A kto mówił, że masowo?
    > Ja miałem taką konieczność 3 razy.
    > (w ciągu ostatnich 5 lat)
    > 1. wymiana prawa jazdy
    > 2. czynsz inicjalny w laesingu
    > 3. nie pamiętam :-)

    To mnie uspokoiłeś :-)
    Moze to tylko tak źle wygląda, jak się przeczyta kilka watkow na grupie :-)
    niz jest w rzeczywistosci.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 9. Data: 2002-11-13 06:45:11
    Od: p...@p...onet.pl

    Np. hurtownia komputeroewa www.ACTION.pl :-(

  • 10. Data: 2002-11-13 11:32:14
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    > Moze znacie i polecicie banki internetowe dla dzialanosci gospodarczej w
    > ktorych mozna sobie po wykonaniu przelewu za free
    > wydrukowac potwierdzenie.

    np. mBank...

    Dariusz