  • 1. Data: 2002-11-12 15:54:00
    Temat: Millennium - negatywne
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie dostalem wyciag, widze ze potracili mi 2 PLN mimo iz na rachunku
    jest caly czas stala kwota 500 PLN + wplaty na splacenie KK.

    Czy w ostatnim czasie byly zmiany TOiP, bo wczesniej przy srednim saldzie
    500 PLN nie pobierali oplat.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-11-12 18:18:49
    Temat: Re: Millennium - negatywne
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Rozwiazanie: reklamacja

  • 3. Data: 2002-11-12 18:23:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > Rozwiazanie: reklamacja

    To to i ja wiem miniczq ;) Ale moim pytaniem bylo czy byly zmiany w TOiP ;-D

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-12 18:48:40
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To to i ja wiem miniczq ;) Ale moim pytaniem bylo czy byly zmiany w TOiP
    ;-D

    Skoro proponuje Ci reklamacje, to jak myslisz? =)

  • 5. Data: 2002-11-12 19:26:23
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    a tak BTW czy KK Millennium warto, i czy trzeba mieć tam ROR?
    pozdr

  • 6. Data: 2002-11-12 19:40:22
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Skoro proponuje Ci reklamacje, to jak myslisz? =)

    A, no to zmienia postac rzeczy ;) wiec wstepuje na wojenna sciezke z Mille
    ;)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-11-12 19:41:20
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > a tak BTW czy KK Millennium warto, i czy trzeba mieć tam ROR?

    Trzeba... deklarujesz z gory jaki % splacasz i pobieraja Ci
    ta kase automatycznie z ROR'u... Duza wada KK Mille jest to,
    ze nie mozna powiekszyc limitu przez wplate gotowki na konto
    karty (bo de facto takie nie istnieje).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-11-12 19:41:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a tak BTW czy KK Millennium warto, i czy trzeba mieć tam ROR?

    ROR mec trzeba.
    Czy warto? - ja nie mailem innej alternatywy. Ogolnie jestem zadowolony ale
    wlasnie ta koniecznosc posiadania RORu jest denerwujaca :-/

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-11-12 19:46:36
    Od: c...@i...pl

    On Tue, 12 Nov 2002 16:54:00 +0100, "JaKi" <j...@g...pl> wrote:

    >Wlasnie dostalem wyciag, widze ze potracili mi 2 PLN mimo iz na rachunku
    >jest caly czas stala kwota 500 PLN + wplaty na splacenie KK.

    a średnie saldo nie powinno być przypadkiem >500 ? Może trzeba było
    dopłacić jeszcze grosika? :)

  • 10. Data: 2002-11-12 19:53:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > a średnie saldo nie powinno być przypadkiem >500 ? Może trzeba było
    > dopłacić jeszcze grosika? :)

    Jesli tak, to sa jeszcze pieniadze na splate KK wplywajace raz na miesiac -
    daje to 100% dziennie ponad 1 gr ;)

    --
    JaKi