  • 1. Data: 2002-11-12 19:23:18
    Temat: Mbank i telefon ... dziwne.
    Od: Barman <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    Witam.
    Dziś rano miałem telefon z Mbanku o takim przebiegu:

    "Dzień dobry tu Mbank, czy to Pani (i tutaj imię i nazwisko)"
    Odpowiedziałem, nie to pomyłka.
    I tu pani trzaska słuchawką i koniec rozmowy.

    Zdziwiło mnie to troche bo mam też konto w MBanku, a tu takie 'cuda'
    :-)

    Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
    przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
    Czy może się czepiam ?

    Pozdrawiam
    Barman

  • 2. Data: 2002-11-12 19:33:01
    Temat: Re: Mbank i telefon ... dziwne.
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    [...]
    > Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
    > przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
    > Czy może się czepiam ?

    A może mbank ma podobną filozofię co niektóre sieci supermarketów (np.
    Real) - wystrój ma być tani, niemal przaśny, ponieważ są klienci, którzy
    'nie chcą płacić za fanaberie'?

    Taka hipoteza jest przynajmniej pochlebna wobec banku
    - działanie może się nie podobać ale jest uzasadnione...
    Innej, równie pochlebnej hipotezy wymyślić nie umiem ;)

  • 3. Data: 2002-11-12 19:37:40
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:q0l2tuc67lqs5q8kn0s161d6f1p4t72mhl@4ax.com, Barman wrote:

> [...]

    > Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
    > przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?

    Nie czepiasz się. Co najmniej powinna chyba wyjaśnić, czy Twój telefon to
    właśnie ten, co ma zapisany w systemie, czy też źle połączyło.

  • 4. Data: 2002-11-12 20:10:51
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    Barman <b...@u...posejdon.wpk.p.lodz.pl> wrote:
    > Dziś rano miałem telefon z Mbanku o takim przebiegu:
    >
    > "Dzień dobry tu Mbank, czy to Pani (i tutaj imię i nazwisko)"
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    To raczej nie był telefon z mBanku -- operatorzy nie ujawniają, skąd
    dzwonią, dopóki nie uzyskają potwierdzenia, że dodzwonili się do
    właściwej osoby (a w razie zastania kogoś innego mówią, że dzwonią z
    "instytucji finansowej", ot procedura chroniąca prywatność).

    > Czy może się czepiam ?

    lepiej przepytaj wielbicielki ;->

    a.

  • 5. Data: 2002-11-13 14:18:29
    Od: Barman <b...@U...posejdon.wpk.p.lodz.pl>

    On Tue, 12 Nov 2002 21:10:51 +0100, Asia Jedrychowska
    <a...@g...hell.pl> wrote:

    >lepiej przepytaj wielbicielki ;->

    :-))

    Pozdrawiam
    Barman

  • 6. Data: 2002-11-14 10:30:43
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Barman napisał(a):

    > Być może była to najzwyklejsza pomyłka, ale i tak Pani powinna
    > przeprosić, jakieś drobne wyjaśnienie chociaż ?
    > Czy może się czepiam ?

    ni, nie czepiasz się... ale sa ludzie i _ludzie_. Ja własnie załozyłem
    konto w mBanku i dzisiaj musiałem wykonac kilka połączeń i aktywowań to
    i tamto. Za każdym razem obsługiwała mnie inna mlinka, i tylko 1
    udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi, nawet na pytania, których nie
    zdążyłem zadać, poza tym naaktywowała mi wszystko co potrzebuje za
    jednym razem a poprzednie panie mnie tylko zwidziły.. ;-) wszystko jest
    kwestią odpowiedniej osoby.

    posłuchaj sobie czasami audycji Janusza Waiss'a (?) w Radiu ZET.

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 7. Data: 2002-11-14 19:54:34
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > wszystko jest kwestią odpowiedniej osoby.

    Jeśli jakość usługi może się w tak dużym zakresie różnić to znaczy, że
    organizacja (w tym wypadku bank) nie panuje nad tym.

    Na rozwiązanie skuteczne składa się m.in.: dobór właściwych ludzi, ich
    wyszkolenie, procesy, narzędzia, sposoby zarządznia i kontroli.

    Prawidłowe rozwiązanie powinno trzymać w świadomych ryzach różnice w
    sposobie świadczenia usług przez poszczególnych pracowników.