  • 1. Data: 2002-11-12 18:01:51
    Temat: [ING BS] Nowa siedziba w Opolu
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Od dzisiaj ING Bank śląski Oddział w Opolu rozpoczął działalnoć w
    nowej siedzibie przy ul. Zwierzynieckiej 2 (Mały Rynek), po
    przeniesieniu z ul. Katowickiej. W pobliżu siedziby wisi transparent
    zachęcający do zakładania kont osobistych w nowym oddziale, obiecujący
    nowym klientom upominek. Kolejki chętnych po upominek nie widziałem :-)

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-11-13 08:56:24
    Temat: Re: [ING BS] Nowa siedziba w Opolu
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

> [...]
    > zachęcający do zakładania kont osobistych w nowym oddziale, obiecujący
    > nowym klientom upominek. Kolejki chętnych po upominek nie widziałem :-)

    A jaki upominek? Właśnie zlikwidowałem u nich konto, to może założę je
    spowrotem :-)

  • 3. Data: 2002-11-13 17:36:04
    Od: "maryś" <c...@A...skrzynka.pl>

    Użytkownik "Gerard" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki upominek? Właśnie zlikwidowałem u nich konto, to może założę je
    > spowrotem :-)

    > Ja tez zlikwidowałem drogo i cienko z oferta słaba dostepnosc
    geldautamatów ,placówek ,w razie problemów z czym kolwiek dni lecą zanim się
    cos dowiesz.Dadza nr tel do Katowitz 032 i wisisz 4 minuty z miusic clasic i
    cię itak rozlącza.