  • 1. Data: 2006-01-26 09:10:14
    Temat: raiffeisen - oplaty za konto dla DG
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>

    witajcie,

    przegladalem wczoraj taryfe oplat i prowizji w RB dla kont firmowych, ale
    jest tak zakrecona, i prosze was
    zebyscie mi potwierdzili lub ew. zaprzeczyli:
    czy faktycznie za kazda operacja na rachunku pobieraja 2,5 zl + oplata za
    dana czynnosc (np. przelew).
    Ile tam kosztuje przelew netowy do innego banku (tam jest kilka pozycji i
    nie kapuje tego).

    i ostatnie pytanie: czy system on-line jest przyjazny i prosty w obsludze?

    pzdr
    piotrek

  • 2. Data: 2006-01-26 21:27:42
    Temat: Re: raiffeisen - oplaty za konto dla DG
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 26 Jan 2006 10:10:14 +0100, "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>
    wrote:

    >przegladalem wczoraj taryfe oplat i prowizji w RB dla kont firmowych, ale
    >jest tak zakrecona, i prosze was

    >i ostatnie pytanie: czy system on-line jest przyjazny i prosty w obsludze?

    system on-line jest tylko dla klientów indywidualnych. dla firm
    będzie... w bliżej nieokreślonej przyszłości :)
    firmy mogą korzystać z homebankingu: z multicash'a lub z r-express
    (home cash, czyli multicash light)

    PG