  • 1. Data: 2006-01-26 07:45:17
    Temat: uwaga EUROBANK okrada klientow
    Od: "EPH" <g...@o...pl>

    ...jakis czas temu, przelalem sobie na konto w eurobanku, kilkanascie
    tysiecy zlotych.
    2 tygodnie po tym fakcie, pojechalem do jednej z placowek i zdjalem
    wszystkie limity
    dot., wyplat gotowkowych oraz przy dokonywaniu platnosci karta. czyli moglem
    sobie
    z dowolnego bankomatu pobrac 3000zl lub 1800zl itd.

    po tygodniu od zniesienia limitow - wybralem sie do bankomatu eurobanku i
    okazalo sie,
    ze nie moge wyplacic 1000zl ! system poprosil mnie o poprawienie kwoty, wiec
    poprawilem
    ja na 500zl, bankomat wyplacil wybrana kwote. w porozumieniu z konsultantka
    eurobanku
    (tak jak mi doradzila, abym wyplacil sobie 2 razy po 500zl) ponownie
    wlozylem karte do bankomatu
    i wybralem opcje wyplaty 500zl. system odmowil. nie moglem wyplacic zadnej
    kwoty, ani 100zl,
    ani 200zl itd. pracownik eurobanku byl bezradny a ja nie mam dostepu do
    swoich pieniedzy!
    to smieszne! nie mam limitow i nie mam dostepu do swojego konta?
    malo z tym, za kazde oddzielne pobieranie kasy, naliczaja prowizje od
    wyplat,
    czyli chce wyplacic sobie 1000zl to musze dokonac 3 operacji, za ktore
    jestem naliczany!

    zglosilem reklamacje....

    innego dnia, chcialem rowniez pobrac sobie 1000zl. wpisalem kwote i
    nacisnalem wyplata...
    system odmowil, poprosil o zmiane kwoty - wiec wpisalem 100zl i ponownie
    nacisnalem wyplata.
    wyslwietlil sie tylko komunikat - transakcja przerwana i wyrzucil karte.
    oczywiscie pieniadze
    nie wyszly z maszyny. wlozylem ponownie karte i wyplacilem 500zl, ok, mysle
    sobie,
    jeszcze raz wyplace sobie 500zl i mam swoje 1000zl, ktore w tym dniu
    potrzebowalem.
    niestety, najwyzsza kwota, ktora moglem wyplacic w tym bankomacie to 100zl.
    wiec lacznie w tym dniu wyplacilem tylko 600zl.

    za kilka dni jade do eurobanku, biore wyciag z konta i patrze, a tam
    widnieje obciazenie salda
    100zl jako zaksiegowana wyplata tych 100zl , ktorych nie wzialem fizycznie,
    przeciez bankomat
    przerwal transakcje. ale sie zdenerwowalem! ide do konsultantki i pokazuje
    jej, mowie, ze
    blad w systemie i ze ja tych pieniedzy nie wzialem. mowie jej, ze mozna to
    sprawdzic....
    bo jesli nie wzialem, to fizycznie w maszynie powinno zostac o 100zl wiecej.
    po kilku minutach mi odpowiedziala, ze faktycznie, tamtego dnia bylo 100zl
    wiecej.
    powiedziala, zebym napisal zgloszenie reklamacji - po czym wg jej zalecen to
    uczynilem.
    poinformowala mnie, ze reklamacja zostanie uwzgledniona i moge spodziewac
    sie
    odpowiedzi w ciagu najblizszych 14 dni.

    zamienilem kilka slow z ta konsultantka, przeciez to nie jej wina, wiec
    afery nie robilem.
    wygadala sie, ze sa nowym bankiem i ze ich system jest jeszcze niedoskonaly,
    ze maja malo klientow i ze w ogole to wszystko jest do bani! mysle sobie -
    niedziwne...
    podobalo mi sie to, ze za prowadzenie rachunku nic nie biora, w przyszlosci
    maja wprowadzic
    dostep do ror przez internet - ale teraz to mam gleboko gdzies!

    Eurobank - reklamuje sie cytatem "pierwszy bank w telewizji" a mi sie wydaje
    ze powinno byc "pierwszy bank na czarnej liscie" lub "pierwszy bank w
    sądzie".
    Ech! dziadostwo maksymalne, brak profesjonalizmu, brak dobrych referencji,
    NIGDY WIECEJ EUROBANKU!

    rada dla WSZYSTKICH - posiadajacych konto w 'malowiarygodnym' eurobanku

    1. raz w miesiacu udajcie sie do placowki po wyciag z konta (bo jesli macie
    kilka tysiecy na koncie,
    a ich system szwankuje, to jesli nie prowadzicie prywatnych zapiskow tyle i
    tyle wydalem/wydalam,
    to mozecie stracic co nieco z konta - trzeba sledzic ruch na koncie)

    2. nigdy nie sprawdzajcie stanu konta w bankomacie eurobanku, bo za to
    jestescie naliczani
    0,95zl. lepiej to robic za darmoche we wplatomacie eurobanku. stracilem
    przez to 30zl.

    3. nie zakladajcie rachunku w eurobanku, jesli szanujecie swoje zdrowie i
    czas. z reszta co to za bank,
    ktory nie jest wiarygodny? i oszukuje swoich klientow! nie czujesz sie
    bezpiecznie...
    jesli z bankomatu nie wzialem tych 100zl co tez potwierdzila pracownica
    banku - to przeciez
    wszystko jest niby w systemie rejestrowane, wiec zaraz po tym jak doliczyli
    sie, ze maja wiecej gotowki, nie problem
    jest sprawdzic kto z jaka karta i o ktorej godzinie wyplacil kase... powinni
    sami
    przelac brakujaca mi kase na moje konto i przeprosic za ten incydent - a
    nie, ze ja jeszcze musze sie doszukiwac
    wg wydruku i pokazywac im, ze mnie oszukali i skasowali na 100zl. gdybym sie
    nie skapowal, to juz bym nie mial
    100zl na koncie - a tak przez kilka lat, operujac gotowka i nie sprawdzajac,
    na ile mogliby mnie oszukac?

    "nie zostawie tego bez rozglosu...."
    nigdy w zyciu nie tolerowalem i tolerowac nie bede KLAMSTWA i ZLODZIEJSTWA!
    to juz koniec dobrych opinii i kariery eurobanku na rynku polskim... zbieram
    inne dowody, podwazajace
    ich wiarygodnosc... wszystko bedzie opublikowane w prasie.

    pokrzywdzonych zapraszam na priva. oszukal Cie bank? napisz!

    pozdr.,

  • 2. Data: 2006-01-26 09:08:36
    Temat: Re: uwaga EUROBANK okrada klientow
    Od: "Ice" <b...@t...pl>

    Użytkownik "EPH" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    a ja sie dziwe ze ktokolwiek korzysta z tego banku co to ma "standy" w
    centrach handlowych i marże jak mafia.

  • 3. Data: 2006-01-27 08:26:03
    Od: Tomek Klamka <t...@w...pe.pl>

    Ice napisał(a):
    > Użytkownik "EPH" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a ja sie dziwe ze ktokolwiek korzysta z tego banku co to ma "standy" w
    > centrach handlowych i marże jak mafia.

    A co maja standy do korzystania?

    tak tylko pytam :)

    No bo marże ma każdy taka na jaka sie godzi.
    pozdr
    Klamka