  • 1. Data: 2006-01-25 21:51:52
    Temat: Lukas e-konto - fajne, ale szkoda, ze nie do końca...
    Od: "Piotr" <s...@o...pl>

    Strasznie brakuje mi tam prawie już powszechnego w innych bankach ubezpieczenia
    kart platniczych (chodzi o te pierwsze 150 euro). I tak w sumie waham się:
    wybrać, licząc, że to kiedyś się pojawi, czy szukać czego innego konta o
    podobnym profilu?

  • 2. Data: 2006-01-26 13:00:13
    Temat: Re: Lukas e-konto - fajne, ale szkoda, ze nie do końca...
    Od: Sebastian Szachnowski <s...@N...pl>

    Piotr napisał(a):
> [...]
    > wybrać, licząc, że to kiedyś się pojawi, czy szukać czego innego konta o

    Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych o której wspominasz
    obowiązuje w każdym polskim banku, także w Lukasie.

    Pozdrawiam,
    Sebastian

  • 3. Data: 2006-01-27 10:39:29
    Od: s...@o...pl

    > Ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych o której wspominasz
    > obowiązuje w każdym polskim banku, także w Lukasie.
    >
    > Pozdrawiam,
    > Sebastian

    Wiem, tylko, że mi chodzi o ubezpieczenie zwalniające klienta z
    odpowiedzialności za nieuprawnione użycie karty dokonane przed jej
    zastrzeżeniem. Ma to kilka banków (np. Multibank, Fortis, WBK i pewnie masa
    innych) a w Lukasie tego brak do pełni szczęścia.

  • 4. Data: 2006-01-28 07:55:41
    Od: "witrak\(\)" <w...@h...com>

    <s...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > pewnie masa
    > innych) a w Lukasie tego brak do pełni szczęścia.

    W istocie takie ubezpieczenie jest malo oplacalne: koszt to kilka
    zlotych
    miesiecznie, zatem kilkadziesiat zlotych rocznie; kwota jaka sie
    odzyskuje
    to mniej wiecej 600 zlotych. Ergo: okres, po ktorym sam czlowiek
    oszczedza
    te kwote ze skladki to okolo lat 10-+2. Czy ktos placilby
    ubezpieczenie
    od pozaru domu w wysokosci 8 % rocznie ?

    witrak()

  • 5. Data: 2006-01-29 09:11:23
    Od: "Piotr" <s...@o...pl>

> [...]
    > odzyskuje
    > to mniej wiecej 600 zlotych. Ergo: okres, po ktorym sam czlowiek
    Oj, zdrowo przesadzasz.
    W WBK to 2zł, w Multibanku 1zł, w Fortis jest w cenie opłaty za kartę (1zł/m-c).

  • 6. Data: 2006-01-29 17:28:01
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > te kwote ze skladki to okolo lat 10-+2. Czy ktos placilby ubezpieczenie
    > od pozaru domu w wysokosci 8 % rocznie ?

    W Multi ubezpiecznie to 1 PLN/m-c a do tego obejmuje np. rabunek
    gotowki wyplaconej z bankomatu do kilku tys PLN. Tego nie gwarantuje wcale
    zadna ustawa. Nie sprawdzalem jak to dziala w praktyce i mam nadzieje
    nigdy nie sprawdzic ale wole placic zlotowe miesiecznie i miec spokoj.
    Teoretycznie mozna te 1 PLN odkladac i w razie czego wyplacic. Tylko kto
    zagwarntuje, ze to sie zdarzy po czasie w ktorym zdaze uzbierac
    kwote?

    Pozdrawiam

    Pa

    Marcin