  • 1. Data: 2006-01-25 21:55:17
    Temat: łaskawość millennium
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    Wczoraj ok 22 zadzwoniła pani z ofertą kk visa electronic, wszystko za friko
    Bardzo k.. śmieszne zważywszy że musiałem zlikwidować kk mbanku żeby
    otrzymać kredyt

    P. Arek

  • 2. Data: 2006-01-26 17:14:04
    Temat: Re: łaskawość millennium
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości
    > Wczoraj ok 22 zadzwoniła pani z ofertą kk visa electronic, wszystko za
    friko
    > Bardzo k.. śmieszne zważywszy że musiałem zlikwidować kk mbanku żeby
    > otrzymać kredyt

    Millennium nie ma takiej karty
    Moze jeszcze spales gdy byl ten telefon.

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2006-01-26 17:35:06
    Od: Arkadiusz Ryćkowski <adres.w@stopcce>

    Slawek Kos napisał(a):
    > Użytkownik "Arkadiusz Ryćkowski" <adres.w@stopcce> napisał w wiadomości

    > friko

    > Millennium nie ma takiej karty
    > Moze jeszcze spales gdy byl ten telefon.

    przejęzyczenie, to z nerwów na ten bank
    visa economic

    P. Arek