  • 11. Data: 2008-03-11 04:49:46
    Temat: Re: pseudo bezpieczeństwo w pseudo banku - ING
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    news:fr41bq$hjg$1@news.onet.pl...

    > Poleconym?
    > Naprawdę ortografia kuleje...
    > O ile mi wiadomo mBank jest częścią innego banku, ale prawdziwego
    > - więc nie "pdeudo".

    Autor pisze o ING. Posty Ci się pomyliły ;)

    > Nie mam konta w mBanku. Jeżeli rzeczywiście ma być to jedyna mozliwość
    > wykonania przelewu to tym bardziej nie bedę go miał. Z powodów innych
    > niż bezpieczeństwo.

    jw.

    > Tak z ciekawości: czy komórka może odebrać SMS w trakcie sesji GPRS?

    Tak. Sesja się przerywa na chwilę (o ile SMS nie jest przesyłany po GPRS,
    ale to raczej rzadkość na świecie).

    > A w czasie połączenia modemowego (CSD)?

    Tak. Tak samo jak w czasie rozmowy.

    k.

  • 12. Data: 2008-03-11 04:51:33
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "z80" <z...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > wysłałem ... czekam
    > a tu pytam o opinie innych

    PYTASZ????????

    Ślepy nie jestem, ale nie zauważyłem żadnego pytania.
    k.

  • 13. Data: 2008-03-11 19:05:58
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    kashmiri napisał(a) w wiadomości: ...

    >Autor pisze o ING. Posty Ci się pomyliły ;)

    No właśnie :( Pomyłka.
    Ale SMS jako jedyna opcja to ogranicza funkcjonalność "w terenie".

    >Tak. Tak samo jak w czasie rozmowy.

    Dzięki. Jak bedę miał okazję sprawdzę.

    Arek