  • 1. Data: 2008-03-09 14:49:36
    Temat: Hipoteczny w Milenium - opinie
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Witam,

    Chcialbym zapytac,jakie macie doswiadczenia z kredytami hipotecznymi w
    Milenium? Kusza mnie strasznie refinansowaniem mojego kredytu w GE (na
    ktory w sumie nie narzekam). Ale zmniejszenie oprocentowania o 1,4% jest
    kuszace...

    Jakie macie z nimi doswiadczenia? Czy da sie u nich cos wynegocjowac?
    Jak traktuja klientow? Bede wdzieczny, za wszelkie opinie na ich temat.

    Z gory dzieki.

    POZDRAWIAM

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

  • 2. Data: 2008-03-09 21:00:47
    Temat: Re: Hipoteczny w Milenium - opinie
    Od: adams99 <a...@g...pl>

    Karol Nawrot pisze:
> [...]
    >
    > Jakie macie z nimi doswiadczenia? Czy da sie u nich cos wynegocjowac?
    > Jak traktuja klientow? Bede wdzieczny, za wszelkie opinie na ich temat.

    No cóż - ja mam zdecydowanie negatywne. Staraliśmy się o w sumie mały
    kredyt - 130 tyś. Pełne zabezpieczenie hipoteki, zarobki spokojnie
    wystarczające. W piątek telefon od pani że jest decyzja i mamy kredyt -
    pełne zadowolenie z naszej strony i impreza weekendowa ;) W poniedziałek
    drugi telefon - coś nam się odwidziało o jednak nie macie kredytu :)
    Naprawdę bardzo zabawne to było z ich strony.

    Obsługa przy załatwianiu kredytu - pełna kultura, pani wszystko
    wiedziała, podpowiadała jak i co najszybciej załatwić, pełna
    dyspozycyjność pod telefonem ( w godz pracy oczywiście).

    Więc podsumowując - obsługa b.dobra (oddział w Szczecinie), natomiast
    lecenie w kulki z decyzjami to totalny minus dla nich. Oczywiście powodu
    odmowy się nie dowiedziałem. Rozumiem jakby od razu powiedzieli spadaj -
    ale takie zabawy że w piątek tak a w poniedziałek nie dla mnie są
    niezrozumiałe.

    adams99