  • 1. Data: 2008-03-09 19:33:56
    Temat: pseudo bezpieczeństwo w pseudo banku - ING
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Jeśli od maja faktycznie jedyną możliwością autoryzacji będzie

    kod SMSowy to będziemy zmuszeni zamknąć rachunki w Państwa Banku.Ten Państwa
    sposób autoryzacji to po prostu nie porozumienie, po wprowadzeniu go jako
    jedynej możliwej metody autoryzacji nasze oszczędności nie będą bezpieczne.
    Jak to wogóle możliwe, żeby od czyjegoś pierdnięcia (czytaj. algorytmu)
    zależało czy kod wogóle będzie wysłany czy nie!!!! Proszę poczytać opinie
    użytkowników na temat Państwa idiotycznego pomysłu!Żądamy wyjaśnień na
    piśmie w przedmiotowej sprawie.Proszę określić kto będzie ponosił
    odpowiedzialność za niepożądane transakcje nie autoryzowane kodem.

  • 2. Data: 2008-03-09 20:02:06
    Temat: Re: pseudo bezpieczeństwo w pseudo banku - ING
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    napisz jeszcze do "Przyjaciółki"

    Darek

  • 3. Data: 2008-03-09 23:29:27
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    > napisz jeszcze do "Przyjaciółki"

    po co?

  • 4. Data: 2008-03-09 23:40:39
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    z80 wrote:

    > po co?

    Po to samo.

    PS Spellcheckera nie masz? Oczy bolą od Twej pisaniny.

    --

    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2008-03-10 08:48:19
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Użytkownik "WitCha" <c...@d...vito> napisał w wiadomości

    > Po to samo.
    >
    > PS Spellcheckera nie masz? Oczy bolą od Twej pisaniny.

    jak oczy bola to do okulisty

  • 6. Data: 2008-03-10 08:53:07
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    z80 napisał(a):

    > Jeśli od maja faktycznie jedyną możliwością autoryzacji będzie
    >
    > kod SMSowy to będziemy zmuszeni zamknąć rachunki w Państwa Banku.Ten
    > Państwa sposób autoryzacji to po prostu nie porozumienie,

    Wysłałeś swoje uwagi do banku? Pomijam czy te czy jakieś bardziej
    kulturalne, ale czy w ogóle?

    chairon

  • 7. Data: 2008-03-10 12:23:26
    Od: WitCha <c...@d...vito>

    z80 wrote:

    > jak oczy bola to do okulisty

    Jak nie potrafisz pisać, to do pierwszej klasy z powrotem. Nie trudź się
    odpisywaniem, już nie jesteś od tej chwili u mnie czytany.

    --

    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2008-03-10 15:18:06
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Użytkownik "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wysłałeś swoje uwagi do banku? Pomijam czy te czy jakieś bardziej
    > kulturalne, ale czy w ogóle?

    wysłałem ... czekam
    a tu pytam o opinie innych

  • 9. Data: 2008-03-10 15:18:26
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    > Jak nie potrafisz pisać, to do pierwszej klasy z powrotem. Nie trudź się
    > odpisywaniem, już nie jesteś od tej chwili u mnie czytany.

    a co nie potrafisz czytac? :-)

  • 10. Data: 2008-03-10 19:17:16
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    z80 napisał(a) w wiadomości: ...

    >wysłałem ... czekam
    >a tu pytam o opinie innych

    Poleconym?
    Naprawdę ortografia kuleje...
    O ile mi wiadomo mBank jest częścią innego banku, ale prawdziwego
    - więc nie "pdeudo".
    Nie mam konta w mBanku. Jeżeli rzeczywiście ma być to jedyna mozliwość
    wykonania przelewu to tym bardziej nie bedę go miał. Z powodów innych
    niż bezpieczeństwo.
    Tak z ciekawości: czy komórka może odebrać SMS w trakcie sesji GPRS?
    A w czasie połączenia modemowego (CSD)?

    Arek