  • 1. Data: 2008-03-09 19:34:40
    Temat: pseudo wyciagi w pseudo banku - mBank
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    ktoś wie dlaczego mBank znów nie syyła wyciągów za luty dla kont firmowych

  • 2. Data: 2008-03-09 19:48:04
    Temat: Re: pseudo wyciagi w pseudo banku - mBank
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > ktoś wie dlaczego mBank znów nie syyła wyciągów za luty dla kont firmowych

    Skąd wiesz, że nie wysyła?
    Jeśli nie wysyła, to skąd mam go od 5 dni?

  • 3. Data: 2008-03-09 23:28:41
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Skąd wiesz, że nie wysyła?
    > Jeśli nie wysyła, to skąd mam go od 5 dni?
    Skad wiem ...
    mam konto firmowe w mBanku
    zona ez ma

    w piatek wieczorem i ja i zona skladalismy reklamacje!
    Na m linii wierdzili ze wlasnie rozpoczeli rozsyłanie wyciagow!

    O przypadku nie ma mowy - dwoch klientow bez wyciagow.
    W zeszlym miesiacu zona dostala ja nie

    W tej chwili rozmawiam ze sciemniaczem w mLinii ktory nawija ze wysylanie
    wyciagow jeszcze sie nie zakonczylo ....

  • 4. Data: 2008-03-10 08:38:57
    Od: Karol <a...@d...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2008 00:28:41 +0100, z80 napisał(a):

    > O przypadku nie ma mowy - dwoch klientow bez wyciagow.

    Racja, nie ma mowy o przypadku, 2 na kilkaset tysięcy klientów nie dostało
    wyciągów, zarąbiście reprezentatywna próbka ;)
    --
    Pozdrawiam,
    Karol

  • 5. Data: 2008-03-10 08:47:31
    Od: "z80" <z...@z...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Racja, nie ma mowy o przypadku, 2 na kilkaset tysięcy klientów nie dostało
    > wyciągów, zarąbiście reprezentatywna próbka ;)

    Znaczy ze mBank dziala na zasadzie zasad statystyki?
    Fajny bank .....gowno nie bank

  • 6. Data: 2008-03-10 10:23:05
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Racja, nie ma mowy o przypadku, 2 na kilkaset tysięcy klientów nie dostało
    > wyciągów, zarąbiście reprezentatywna próbka ;)

    no ja też jeszcze nie dostałem... to jest już nas 3szt
    a wypadałoby podjechać do biura rachunkowego z papierami... :|

    --
    pozdr
    P.

  • 7. Data: 2008-03-10 10:33:02
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "z80" <z...@z...pl> napisał w wiadomości
    > Znaczy ze mBank dziala na zasadzie zasad statystyki?
    > Fajny bank .....gowno nie bank

    Nie rozumiem. Czemu ktoś jeszcze trzyma się banku, który tak źle ocenia.
    Zmień na lepszy!

  • 8. Data: 2008-03-10 11:19:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-10, gg <g...@o...pl> wrote:

    [...]

    > no ja też jeszcze nie dostałem... to jest już nas 3szt
    > a wypadałoby podjechać do biura rachunkowego z papierami... :|

    Do mnie przyszły PDFy dzisiaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-03-10 11:28:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Mar, 12:19, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
    > On 2008-03-10, gg <g...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Do mnie przyszły PDFy dzisiaj.

    HTML przychodzi wczesniej.

    Z dyskusji na forum mBanku wynika, ze prawdopodobie od lipca obok
    wysylki bedzie zamiennie opcja wygenerowania wyciagu i pozostawienia
    na serwerze do sciagniecia przez klienta.

  • 10. Data: 2008-03-10 11:41:49
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-03-10, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > HTML przychodzi wczesniej.

    PDF wygląda lepiej IMHO i ma graficzne elementy [1].
    Mi tam zresztą czas nie przeszkadza. :)

    > Z dyskusji na forum mBanku wynika, ze prawdopodobie od lipca obok
    > wysylki bedzie zamiennie opcja wygenerowania wyciagu i pozostawienia
    > na serwerze do sciagniecia przez klienta.

    To by było fajne. Mieliby coś podobnego do Citi.

    [1] To jest zabawne, ale spotkałem się już raz z wymogiem w Orange,
    że albo wyciąg potwierdzający adres będzie miał graficzne logo, albo
    będzie potwierdzony przez pracownika banku. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl