  • 1. Data: 2008-03-08 12:52:34
    Temat: Kredyt konsolidacyjny - gdzie ?
    Od: "KZ" <n...@a...e-mail.com.pl>

    Mam w planie wzięcie kredytu konsolidacyjnego - dotychczasowy hipoteczny w
    PKO BP brany w Euro w 2001 roku (~80kpln) + samochód (jakieś 40 kpln) -
    gdzie najlepiej i w jakiej walucie ? Czy warto w ogóle myśleć o GEMB (kiedyś
    był absolutnie najdroższy) ?

    --
    Pozdrowienia,
    KZ

  • 2. Data: 2008-03-08 15:19:11
    Temat: Re: Kredyt konsolidacyjny - gdzie ?
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > PKO BP brany w Euro w 2001 roku (~80kpln) + samochód (jakieś 40 kpln) -
    > gdzie najlepiej i w jakiej walucie ? Czy warto w ogóle myśleć o GEMB

    Porównanie kredytów konsolidacyjnych:
    http://finanse.netwaluta.pl/kredytykonsolidacyjne/po
    rownanie-kredytow-konsolidacyjnych/1/

    Możesz też skorzystać z pomocy wybranego doradcy finansowego:
    http://finanse.netwaluta.pl/doradcyfinansowi/

    --
    Patryk

  • 3. Data: 2008-03-08 15:33:59
    Od: "Tania hipoteka" <t...@W...gazeta.pl>

    Myslec warto :)
    Szkoda, ze nie napisales jaka jest wartosc nieruchomosci.
    Korzystne rozwiazania sa dwa: jesli wartosc nieruchomosci na to pozwoli, to
    moze uda Ci sie dobrac odpowiednia kwote w cenie kredytu hipotecznego i z tej
    kwoty splacic samochodowke.
    Jesli nie, to wybieraj banki w ktorych oprocentowanie jest srednia wazona
    celow kredytowania: Millennium, GE i Dombank. Kolejnosc nie jest przypadkowa.

    Trzecie rozwiazanie: jesli myslisz o zlotowkach mozesz przyjrzec sie ofercie
    bankow hipotecznych: Nykredit, BPH.

  • 4. Data: 2008-03-08 16:02:09
    Od: "KZ" <n...@a...e-mail.com.pl>

    Tania hipoteka wrote:
    > Myslec warto :)
    > Szkoda, ze nie napisales jaka jest wartosc nieruchomosci.

    Wartość to jakies 300kpln.

    > Korzystne rozwiazania sa dwa: jesli wartosc nieruchomosci na to
    > pozwoli, to moze uda Ci sie dobrac odpowiednia kwote w cenie kredytu
    > hipotecznego i z tej kwoty splacic samochodowke.

    Dokładnie takiego czegoś szukam.

    > Trzecie rozwiazanie: jesli myslisz o zlotowkach mozesz przyjrzec sie
    > ofercie bankow hipotecznych: Nykredit, BPH.

    Zastanawiałem się nad tym - kurs euro jest w tej chwili niższy niż w
    momencie kiedy brałem kredyt...

    KZ

  • 5. Data: 2008-03-08 18:58:31
    Od: "Krzysztof Ziółkowski" <t...@W...gazeta.pl>

    W pierwszej opcji warto zajrzec do Fortisa (choc tam rewelacji nie oczekuj,
    zbyt niska kwota kredytu) i Nordei.

    W drugiej opcji myslalem oczywiscie o BPH BH.

  • 6. Data: 2008-03-08 22:15:19
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Ziółkowski" <t...@W...gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:fqunkn$t5k$1@inews.gazeta.pl...

    > W drugiej opcji myslalem oczywiscie o BPH BH.

    Maja jeszcze jakis czas promocje jesli chodzi o kredyt refinansowy.
    Bank uznaje, że udzielany kredyt refinansowy przeznaczony jest na cel
    mieszkaniowy, jeżeli co najmniej 50% kwoty udzielanego kredytu przeznaczona
    jest na refinansowanie kredytów/pożyczek na cele mieszkaniowe.
    Trzeba pamietac jednak, ze zabezpieczeniem kredytu refinansowego mogą być
    posiadające urządzoną księgę wieczystą nieruchomości i nie moze to byc
    spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu.
    Marża Banku jest niższa od marży spłacanego aktualnie kredytu o 1 punkt
    procentowy. Brak prowizji za udzielenie kredytu.

    Thomas

  • 7. Data: 2008-03-09 12:05:59
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Udzielają w "dowolnej" walucie.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-03-09 12:06:38
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jaka konkretnie?
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-03-09 12:23:23
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Udzielają w "dowolnej" walucie.
    > JaC
    >

    > -----

    Nie tak do konca w dowolnej. CHF tylko dla tych ktorzy maja wolne aktywa
    powyzej 500 tys pln.

    Thomas

  • 10. Data: 2008-03-09 12:25:18
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Jaka konkretnie?
    > JaC
    >

    > -----

    Tak jak napisalem. Marza o 1% nizsza niz w aktualnie splacanym kredycie
    (choc nie moze przekorczyc pewnych minimalnych progow wyznaczonych przez
    BPHBH). Jesli bedzie to PLN to min. marza wyniesie 0.7%,a w przypadku
    zmiany waluty z CHF na PLN w pierwszym roku 0.45%.

    Thomas