  • 1. Data: 2008-03-08 19:59:34
    Temat: Citi - nie moge sie zalogowac
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakas awaria czy po prostu wylaczyli mi dostep online po zamknieciu
    konta (KK mam u nich nadal, wiec chyba nadal powinno dzialac) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-03-08 20:34:45
    Temat: Re: Citi - nie moge sie zalogowac
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Jakas awaria czy po prostu wylaczyli mi dostep online po zamknieciu
    > konta (KK mam u nich nadal, wiec chyba nadal powinno dzialac) ?

    Ja wlazłem (sama KK bez konta)

    KJ

  • 3. Data: 2008-03-08 20:41:26
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Ja wlazłem (sama KK bez konta)

    Czyli zapewne mi wylaczyli (dowiem sie jutro lub w pon po telefonie na
    partyline). Pytanie tylko jakim prawem i dlaczego ?

    Ciekawe tez jak mam sie zarejestrowac skoro nie posiadam PINu.

    Wczoraj jeszcze wszystko dzialalo.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-03-08 20:59:01
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > partyline). Pytanie tylko jakim prawem i dlaczego ?
    >
    > Ciekawe tez jak mam sie zarejestrowac skoro nie posiadam PINu.

    widocznie zrobiłes login na bazie karty do konta, zrób sobie nowy login na
    karcie kredytowej i powinno dzialać. A do tego faktycznie musisz sobie nadac
    PIN

  • 5. Data: 2008-03-08 21:06:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Seba napisał(a):
    > widocznie zrobiłes login na bazie karty do konta, zrób sobie nowy login na
    > karcie kredytowej i powinno dzialać. A do tego faktycznie musisz sobie nadac
    > PIN

    Poprzedni login mialem wlasnie do konta. Nowego zrobic nie moge, bo nie
    mam PINu. A sam PINu sobie tez nadac nie umiem. Instrukcja, ktora jest
    na www nie odpowiada temu co mi odtwarza automat w Citiphone :)

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-03-08 21:14:50
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Poprzedni login mialem wlasnie do konta. Nowego zrobic nie moge, bo nie
    > mam PINu. A sam PINu sobie tez nadac nie umiem. Instrukcja, ktora jest
    > na www nie odpowiada temu co mi odtwarza automat w Citiphone :)

    pierwszego pinu do bankomatu sam nie nadasz, musisz byc przelaczany przez
    doradce citiphone, w ivr sam mozesz jedynie zmienic juz nadany pin do
    bankmatu, tak wiec rozmowa z citiludkiem wydaje sie nieunikniona :)

  • 7. Data: 2008-03-10 23:46:32
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 08 Mar 2008 20:59:34 +0100, Mithos napisał(a):

    > Jakas awaria czy po prostu wylaczyli mi dostep online po zamknieciu
    > konta (KK mam u nich nadal, wiec chyba nadal powinno dzialac) ?

    Zaglądnij do oddziału i załóż konto oszczędzające dostaniesz kartę do
    logowania, wtedy widzisz i konto i kartę. Reasumując pinu do kk dalej
    mieć nie musisz.

    Xenocide

  • 8. Data: 2008-03-11 08:57:27
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Zaglądnij do oddziału i załóż konto oszczędzające dostaniesz kartę
    do
    > logowania, wtedy widzisz i konto i kartę. Reasumując pinu do kk dalej
    > mieć nie musisz.

    o to chodzi, że konto ma być zamknięte - jak dostanie kartę wydawana do
    konta ? sama kredytówka zostaje

  • 9. Data: 2008-03-11 09:08:10
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 09:57, "Seba" <b...@g...pl> wrote:

    > o to chodzi, że konto ma być zamknięte - jak dostanie kartę wydawana do
    > konta ? sama kredytówka zostaje

    Nie wiemy jakie konto mial.
    Jesli zwykle, to nic nie przeszkadza w to miejsce otworzyc bezplatne
    oszczednosciowe w celu usprawnienia dostepu do karty.

  • 10. Data: 2008-03-11 10:08:43
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Jesli zwykle, to nic nie przeszkadza w to miejsce otworzyc bezplatne
    >oszczednosciowe w celu usprawnienia dostepu do karty.

    tylko po co? majac sama karte tez mozna miec do niej dostep tylko trzeba ja
    zarejestrowac i po sprawie