    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Date: Wed, 30 Mar 2005 14:58:49 +0200

    > Daj znać jak oglądniesz 'siedzibę'. Pewnie to mieszkanie, albo malutkie
    > biuro - w końcu wszystko opiera się na internecie.

    no i byłem...
    Tak jak przypuszczałem jest to coś jak domek jednorodzinny,
    tyle że trochę mniej obskurny od sąsiednich budynków.
    Chociaż od pewnego czasu przepisy tego nie wymagają, to jednak
    trochę się zdziwiłem, że brak jakiegokolwiek "oznaczenia siedziby",
    czyli czegoś w stylu "AllPay Europe" czy "Koncept Belgia".
    Bo bliższym przyjrzeniu się znalazłem w końcu malutką wyblakłą
    tabliczkę schowaną za krzakiem. Napis głosi, że to siedziba....
    "Stowarzyszenia ofiar poszkodowanych przez wypadki samochodowe"
    czy jakoś podobnie. Komentarz sobie daruję :)
    Właściwie to nie wiem czy to nie jakaś pomyłka, ale też trudno mi sobie
    wyobrazić aby mozna było się walnąć na stronie we własnym adresie.
    Jak ktoś jest ciekaw, to cyknąłem nawet fotkę - niestety jakość taka
    sobie, a padły mi baterie i nie dało się już poprawić.
    To tyle.

    Pix