  • Data: 2005-03-30 17:38:48
    Temat: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.allpay.pl/ ?

    Piszę w tym miejscu, bo nie chcę rozpoczynać nowego wątku - chodzi dalej o
    allpay.
    W cenniku http://www.allpay.pl/index.php?desc=regulamin jest napisane
    " Prowizja od zrealizowanej płatności pozostałymi nie wymienionymi kanałami
    płatności online, przekazem i przelewem bankowym : 1%" - jaki sens jest
    pobierać płatność przez allpay jako przelew ? Przecież jak ktoś chce
    przelewem (przekazem), to może płacić bezpośrednio na mój rachunek.
    Swoją drogą reklama na stronie głównej - prowizja spada do 1% nie najlepiej
    świadczy o firmie, to jak reklamy Plusa 'darmowych' wieczorów...
    A o co chodzi z tymi smsami ? Za co dostaje się 'wnagrodzenie' ?
    Coś mało informacji mają na stronach...

    owp