  • Data: 2005-04-04 00:27:30
    Temat: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "Piotr" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > płatności online, przekazem i przelewem bankowym : 1%" - jaki sens jest
    > pobierać płatność przez allpay jako przelew ? Przecież jak ktoś chce
    > przelewem (przekazem), to może płacić bezpośrednio na mój rachunek.

    Jak sprzedajesz przez sklep internetowy i masz 1 zamowienie dziennie - to
    masz racje. Wystraczy sie zalogowac do banku, sprawdzic czy jest wplata i
    leciec na poczte wyslac paczke. Ja mam kilkanascie dziennie - i taka opcja
    jest dla mnie udogodnieniem - wystarczy pomyslec - klient zamawia towar w
    sklepie - idzie do banku albo na poczte i wplaca. Potem codziennie musialem
    robic zestawienie i powiazywac wplaty z zamowieniami w sklepie - a w 50%
    przypadkow - albo sie nie zgadzaly dane wplacajacego bo wysylal z innego
    konta albo tyutl wplaty. I taka zabawa to kilka godzin dziennie - teraz
    klient zamawia, wplaca i odpada ta cala robota - bo jak wplaci i sie przelew
    pojawi to do sklepu dostaje automatycznie info ze zamowienie zostalo
    oplacone i moge wyslac przesylke.

    Pozdr.,
    Piotr