  • Data: 2005-04-04 09:48:10
    Temat: Re: przyjmowanie wplat via karta kredytowa
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm - u mnie w firmie pracuje ponad 10 osob w samym biurze (i to nie
    > obskurnym) - a dzialalnosc mam zarejestrowna w mieszkaniu na 10 pietrze
    > bloku i ten adres mam na pieczatce i we wszystkich papierach - czy to
    mnie
    > dyskredytuje?

    Hm - skoro teoretyzujemy to powiem, że to zależy od wielu różnych
    czynników jak chociażby branży, w której się działa czy typu klientów.
    Niemniej, nikogo nie dyskredytując, zawsze można postawić pytanie
    o poziom ryzyka.
    Ja tam nie chcę się nikogo czepiać - jak zapewne zauważyłeś opisałem
    tylko to co widziałem, powstrzymałem się od komentarzy i nawet pochwaliłem
    ofertę jako taką. Jeśli już jednak ruszasz te sprawy, to możemy się
    wspólnie
    na tym zastanowić ;)

    Załóżmy, że mamy firmę chcącą pośredniczyć w przepływach finansowych,
    niedysponującą swoim biurem, zarejestrowaną w jednorodzinnym
    domku i poniekąd ukrywającą swoją siedzibę.
    Dodatkowo zauważamy, że utajniona jest również forma prawna firmy -
    czy to sa, zoo, sj, sc czy 1os.DG?
    AFAIR w ostatnich przypadkach istnieje również obowiązek posługiwania
    się imieniem i nazwiskiem (udziałowców/przedsiębiorcy) czego tutaj nie
    stwierdzamy. Zresztą jak się komuś chce to niech sprawdzi w ustawie.
    Pytanie - czy w opisanym przypadku ryzyko robienia interesów:
    a. zdecydowanie maleje
    b. raczej maleje
    c. raczej rośnie
    d. zdecydowanie rośnie
    e. pozostaje bez zmian
    f. nie mam zdania

    Tutaj juz każdy sam musi sobie odpowiedzieć...
    Odpowiedzi można równiez nadsyłać na kartkach pocztowych
    na adres redakcji :-))

    > Pozdr.,
    równ.
    Pix