  • 1. Data: 2004-06-02 18:02:09
    Temat: przewaga Multibanku nad mBankiem ?
    Od: "r-a-d" <c...@p...onet.pl>

    Co takiego ma w sobie multibank czego nie ma mBank

    jedyne co mi przychodzi na mysl to bezplatne przelewy i przelewy
    zagraniczne.

    minusy to platny rachunek i karta

    ale czy sa jeszcze jakies roznice?

  • 2. Data: 2004-06-02 18:03:54
    Temat: Re: przewaga Multibanku nad mBankiem ?
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik r-a-d napisał:
    > Co takiego ma w sobie multibank czego nie ma mBank
    >
    > jedyne co mi przychodzi na mysl to bezplatne przelewy i przelewy
> [...]

    Oddziały ;-)

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 3. Data: 2004-06-02 18:04:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >ale czy sa jeszcze jakies roznice?

    Tak - oddziały.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2004-06-02 18:05:07
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "r-a-d" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > Co takiego ma w sobie multibank czego nie ma mBank
    >
    > jedyne co mi przychodzi na mysl to bezplatne przelewy i przelewy
    > zagraniczne.

    Debetowa VC.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 5. Data: 2004-06-02 18:08:11
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in news:c9l4q3$p6v$1@news.onet.pl:

> [...]

    mniejsza funkcjonalnosc kanalu inetowego - w multi rzecz jasna :-)

    --
    __________________________
    Pozdrawiam i dziekuje

  • 6. Data: 2004-06-02 18:22:10
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mierzwoj napisał(a):

    > mniejsza funkcjonalnosc kanalu inetowego - w multi rzecz jasna :-)

    To jest akurat kwestia dyskusyjna. Co rozumiesz pod pojęciem
    "funkcjonalność"? :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-06-02 18:30:30
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> wrote in

    > "funkcjonalność"? :)

    powiem czego mi brakuje:

    1. powiadomien o niezrealizowanych przelewach;
    2. mozliwosci samodzielnej aktywacji kanalu telefonicznego przez www;
    3. mozliwosci ustalania limitow kart.

    wiecej grzechow nie pamietam ....

    --
    __________________________

  • 8. Data: 2004-06-02 18:48:06
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    mierzwoj napisał(a):

    > powiem czego mi brakuje:
    >
    > 1. powiadomien o niezrealizowanych przelewach;

    Fakt :)

    > 2. mozliwosci samodzielnej aktywacji kanalu telefonicznego przez www;

    Hmmm.....często aktywujesz ten kanał? ;)

    > 3. mozliwosci ustalania limitow kart.

    Fakt. Może kiedyś to zmienią, choć nie bardzo mi zależy na tej opcji.
    Aktualne limity są dla mnie w zupełności wystarczające

    > wiecej grzechow nie pamietam ....

    No ja bym tu dodał "żelazny" punkt, czyli powiadomienie sms-em o zmianie
    salda rachunku. Oczywiście jest wprawdzie możliwość ręcznego wysyłania
    zapytań sms-em, ale wygodniej by było gdyby taka opcja została wprowadzona
    "z automatu" :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-06-02 18:51:52
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > Hmmm.....często aktywujesz ten kanał? ;)

    na defolt mam zablokowany, w zwiazku z czym zalatwienie jakiejkolwiek
    sprawy zaczynam od telefonu...

> [...]
    > zmianie salda rachunku. Oczywiście jest wprawdzie możliwość ręcznego
    > wysyłania zapytań sms-em, ale wygodniej by było gdyby taka opcja

    popieram :-))

    --

  • 10. Data: 2004-06-02 20:12:53
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    w multi będzie dużo zmian już niebawem. pojawia sie tez takie funkcjonalnosci
    ktorych nie ma w mB ;)