  • 21. Data: 2004-06-10 15:51:57
    Temat: Re: przewaga Multibanku nad mBankiem ?
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości
    news:ca9ucn$a0e$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Śmiej się, śmiej. Teraz to chyba łatwiej sobie jakąś rentkę "załatwić"
    > niż pracę znaleźć.

    Ale wynika to w ogromnej mierze z beznadziejności aplikujących - co widzę na
    codzień, a nie niechęci przedsiębiorców do zatrudniania wartościowych osób.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 22. Data: 2004-06-10 19:11:36
    Od: "hidie" <h...@o...pl>

> [...]
    > codzień, a nie niechęci przedsiębiorców do zatrudniania wartościowych osób.

    Witaj, ja bym nie był aż tak restrykcyjny w sądach. Moim zdaniem beznadziejna
    jest relacja oczekiwań finansowych do wartości aplikujących. Ale skutek
    pozostaje ten sam
    pozdr.
    hidie

  • 23. Data: 2004-06-11 09:39:03
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał:
    > Witaj, ja bym nie był aż tak restrykcyjny w sądach. Moim zdaniem beznadziejna
    > jest relacja oczekiwań finansowych do wartości aplikujących. Ale skutek
    > pozostaje ten sam

    To prawda. Jednak takie "załatwianie renty" (jak ktoś napisał) prowoduje kolejne
    problemy: np. proponowane podwyższenie obciążeń ZUSowych.... wiec za chwile
    znalezienie pracy (bez inwestowania w siebie) będzie jeszcze trudniejsze.
    --
    W.

  • 24. Data: 2004-06-11 10:50:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "hidie" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witaj, ja bym nie był aż tak restrykcyjny w sądach. Moim zdaniem
    beznadziejna
    > jest relacja oczekiwań finansowych do wartości aplikujących. Ale skutek
    > pozostaje ten sam

    Powiem tak - jest cała masa młodych ludzi (a starszych pewnie jeszcze
    więcej), którzy nie zasługują nawet na to, by płacić im minimalne
    wynagrodzenie. Myślę więc, że często jest tak, że problemem z punktu
    widzenia pracodawcy nie jest wysokość pensji, którą miałby zapłacić, ale
    fakt, że pracownikowi szkoda płacić jakiekolwiek pieniądze, bo jest
    kompletnie nieprzydatny. A wykonywać miałby - proste wydawałoby się -
    pomocnicze prace biurowe.