  • 11. Data: 2004-06-02 21:05:36
    Temat: Re: przewaga Multibanku nad mBankiem ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    ~WD napisał(a):

    > w multi będzie dużo zmian już niebawem. pojawia sie tez takie funkcjonalnosci
    > ktorych nie ma w mB ;)

    Szczegóły poprosimy :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 12. Data: 2004-06-02 21:27:16
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 2 czerwiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, mierzwoj wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    > popieram :-))

    tez popieram

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 13. Data: 2004-06-02 21:28:44
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Szczegóły poprosimy :)

    Nie znam szczegółów ;)

  • 14. Data: 2004-06-03 06:43:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    mierzwoj <mierzwoj@wywal_topoczta.onet.pl> wrote:

    > 1. powiadomien o niezrealizowanych przelewach;

    Tu się zgodzę.

    > 2. mozliwosci samodzielnej aktywacji kanalu telefonicznego przez www;

    95% użytkowników pewnie taka funkcjonalność niepotrzebna.

    > 3. mozliwosci ustalania limitow kart.

    Debetowych znaczy?

    > wiecej grzechow nie pamietam ....

    Większość rzeczy, które zostają wprowadzone w mBanku, prędzej czy później
    trafia do Multibanku. Czasami jest też na odwrót :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-06-09 04:21:37
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    2004-06-02 22:12, ~WD wrote:
    > w multi będzie dużo zmian już niebawem. pojawia sie tez takie funkcjonalnosci
    > ktorych nie ma w mB ;)

    A może chodzi o 'balance transfery' i te sprawy...? :D

    --
    luzyta

  • 16. Data: 2004-06-09 08:07:39
    Od: r...@g...pl

    Moze nie wszystkim potrzebne, ale ja dodalbym rachunki walutowe.

  • 17. Data: 2004-06-09 14:55:19
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

    > Co takiego ma w sobie multibank czego nie ma mBank
    >
    > jedyne co mi przychodzi na mysl to bezplatne przelewy i przelewy
    > zagraniczne.
    >
    > minusy to platny rachunek i karta
    >
    > ale czy sa jeszcze jakies roznice?

    Ma placówki, dobre jak mieszkasz w większym miescie oraz jak jestes studentem
    płaci sie tylko 2zł za mc (karta+ror)

  • 18. Data: 2004-06-09 14:56:36
    Od: "Student" <p...@b...pl>

    > Ma placówki, dobre jak mieszkasz w większym miescie oraz jak jestes
    studentem
    > płaci sie tylko 2zł za mc (karta+ror)

    A jak nie jestes studentem to się nie opłaca, bo muszą być stałe wpływy na
    konto.

  • 19. Data: 2004-06-09 15:42:26
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Student" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A jak nie jestes studentem to się nie opłaca, bo muszą być stałe wpływy na
    > konto.

    Opłaca, tylko do pracy trzeba iść :>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 20. Data: 2004-06-10 15:20:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Waszczynski napisał:
    > Student napisał

    > Opłaca, tylko do pracy trzeba iść :>

    Śmiej się, śmiej. Teraz to chyba łatwiej sobie jakąś rentkę "załatwić"
    niż pracę znaleźć.

    K.

    --
    Jeśli chcesz się ze mną skontaktować zajrzyj w nagłówek wiadomości
    If you want to contact me see post header