  • 21. Data: 2004-01-08 10:44:10
    Temat: Re: przesylka pieniedzy na Ukraine
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ufff, ulżyło mi :-)

    Aż taka gruba nie jestem ;-))) No chyba, żeś strasznie cherlawy okaz ;-))))
    To przepraszam ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 22. Data: 2004-01-08 10:45:13
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Glenn"

    > No już złażę ;-)

    ufff, ulżyło mi :-)
    *** blad ***

  • 23. Data: 2004-01-08 10:52:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Glenn"

    > Aż taka gruba nie jestem ;-))) No chyba, żeś strasznie cherlawy okaz ;-))))
    > To przepraszam ;-)

    waga twoich postów niekoniecznie musi być skorelowana dodatnio z twoją własną -
    nic mi o tym nie wiadomo :-)
    *** blad ***

  • 24. Data: 2004-01-08 12:07:49
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > waga twoich postów niekoniecznie musi być skorelowana dodatnio z twoją
    własną -
    > nic mi o tym nie wiadomo :-)
    > *** blad ***

    Może link do foto? Tylko nie takie małe na KK ;-)