  • 1. Data: 2004-01-06 10:11:31
    Temat: Telepekao24 rulez
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    Witam,

    gdyby ktos znow probowal sie dzis zalogowac - proponuje zejsc na ziemie i
    spojrzec ponizej.
    https://ewww.pekao24.pl/ib/accounts/home.asp

    "error 'ASP 0113'
    Script timed out
    /ib/accounts/home.asp
    The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can
    change this limit by specifying a new value for the property
    Server.ScriptTimeOut or by changing the value for ScriptTimeout in the
    registry. "

    no comments.............

  • 2. Data: 2004-01-06 10:14:13
    Temat: Re: Telepekao24 rulez
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/6/2004 11:11 AM, PO wrote:
    > Witam,
    >
    > gdyby ktos znow probowal sie dzis zalogowac - proponuje zejsc na ziemie i
> [...]

    A moja Mozilla:

    Cytuję:

    "HTTP/1.0 Server Too Busy"

    Pzdr: Catbert

  • 3. Data: 2004-01-06 10:28:40
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    a u mnie ok.
    Wałgus

  • 4. Data: 2004-01-06 10:32:06
    Od: Mirosław Pragłowski <p...@i...pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "HTTP/1.0 Server Too Busy"
    Niestety nie tylko dzisiaj - tak jest już od kilku dni - mi wprawdzie udalo
    sie zalogowac ale wszystanie historii konta
    zajelo cos okolo 5 minut. Po prostu porażka.

    --
    Mirosław Pragłowski
    EMail / MSN: p...@i...pl

  • 5. Data: 2004-01-06 10:34:45
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    > a u mnie ok.
    > Wałgus

    Kolega musial sie wstrzelic w chwilowa stabilnosc.
    gratuluje :)

    pozdr
    Piotr

  • 6. Data: 2004-01-06 12:24:01
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > chyba jestescie panowie bezrobotni bo nie macie co robic tylko sprawdzac czy
    > chodzi telepekao 24 i zamiast zlikwidowac eurokonto www i zamienic sobie na
    > inne eurokonto np standard i miec dostemp do do pekao 24 (nie mylic z
    > telepekao 24) ktore jest szybkie jak brzytwa !!!

    LOL

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 7. Data: 2004-01-06 15:53:18
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "marco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > inne eurokonto np standard i miec dostemp do do pekao 24 (nie mylic z
    > telepekao 24) ktore jest szybkie jak brzytwa !!!

    A tam, nie słuchajcie mało zorientowanego :-)
    Nie zawracajcie sobie głowy, nie traćcie czasu na takie przenosiny.
    W ciągu pół roku i tak będziecie błogos.... chciałem powiedzieć
    przymusowo przeniesieni :-P

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-01-16 11:13:41
    Od: Populares <n...@g...pl>

    marco wrote:

> [...]
    > inne eurokonto np standard i miec dostemp do do pekao 24 (nie mylic z
    > telepekao 24) ktore jest szybkie jak brzytwa !!!

    No nie wiem, czy jest takie szybkie jak brzytwa, jak dla mnie to chodzi
    wolnawo chociaż chodzi. Natomiast pekao24 ma szereg wad (nie wiem, bo
    nie miałem, być może telepekao też je ma): brak pełnej informacji o
    operacjach (tylko data, kwota i typ - np. przelew - nie ma od kogo, za
    co itp), poza tym są duże kłopoty z wydrukowaniem czegokolwiek z pekao24
    - np. historii rachunku. No i lubi być zamknięte w nocy.

  • 10. Data: 2004-01-16 16:53:09
    Od: "Sebastian" <s...@p...KROPKAonet.KROPKA.pl>

    Użytkownik "Populares" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > marco wrote:
    > brak pełnej informacji o operacjach (tylko data, kwota i typ - np.
    przelew -
    > nie ma od kogo, za co itp),

    prawda - ale to chyba da się sprawdzić na infolinii (ew. na faks) - pełna
    informacja na pewno przychodzi pocztą razem z wyciągami. (niestety)

    plusem natomiast na pewno jest to, że środki schodza bez poślizgu, w czasie
    rzeczywistym - zarówno przez bankomat jak i przez net.

    pozdrawiam
    Sebastian