  • 1. Data: 2004-01-06 09:44:39
    Temat: Bank Pocztowy - numery stare czy dzialaja jeszcze?
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    W zeszlym roku zaplacilem przelewem za abo RTV na rachunek:

    Nazwa odbiorcy: KARTOTEKA RTV, REJONOWY URZAD POCZTY POZNAN
    Nr rachunku odbiorcy: 13201016-990398-17004-100-0-1
    Nazwa banku odbiorcy: BPSA O/Okr. w Poznaniu

    Ten numer dowiedzialem sie emailem z RUP.
    Chcialem sie dowiedziec nowego numeru, ale niestety w tym roku emaile sie
    odbijaja.

    Czy ten numer konta powyzej jeszcze zadziala w styczniu?

    A moze ktos zna nowy numer?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2004-01-06 09:57:41
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:
    [...]

    > Czy ten numer konta powyzej jeszcze zadziala w styczniu?
    >
    > A moze ktos zna nowy numer?

    Może zadzwoń do swojego UP ? W moim (Warszawa 46) wisi sobie numer już w
    NRB, ale wskazuje na W-wa Śródmieście.

    KJ

  • 3. Data: 2004-01-06 09:57:43
    Od: "Michał Witkowski" <m...@N...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odbijaja.
    >
    > Czy ten numer konta powyzej jeszcze zadziala w styczniu?

    Do mnie przyslali zwyklym listem zawiadomienie do domu o zmianie nr konta
    juz pare miesiecy temu. Mieszkam we Wroclawiu, takze nie bede Ci go podawac,
    bo jest inny.

    --
    Pozdrawiam, Michal Witkowski
    Usun NOSPAM z adresu

  • 4. Data: 2004-01-06 10:02:24
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bte0rg$gc4$...@a...news.tpi.pl,
    Kamil Jońca k...@p...onet.pl:

    > Może zadzwoń do swojego UP ? W moim (Warszawa 46) wisi sobie numer
    > już w NRB, ale wskazuje na W-wa Śródmieście.
    >
    > KJ

    Heh, to nie takie proste, u mnie jest zacofanie - wczoraj zona byla
    osobiscie i sie usilowala dowiedziec, ale darowala sobie, bo w ogole nie
    qmali o co chodzi, mimo ze przezornie dalem wydruk z danymi z zeszlego roku.
    Jak nic nie pomoze, zadzwonie do RUP, ale bardziej ufam grupie, to pisze...

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-06 10:03:01
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bte0ql$54t$...@n...onet.pl,
    Michał Witkowski <m...@N...pl>:

    > Do mnie przyslali zwyklym listem zawiadomienie do domu o zmianie nr
    > konta juz pare miesiecy temu.

    Wow! Jestem pod wrazeniem.

    > Mieszkam we Wroclawiu, takze nie bede
    > Ci go podawac, bo jest inny.

    Jasne!

    --
    Robert

  • 6. Data: 2004-01-06 10:07:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    RobertS wrote:

    [...]

> [...]
    > Jak nic nie pomoze, zadzwonie do RUP, ale bardziej ufam grupie, to pisze...

    To może do banku pocztowego ?
    www.bp.com.pl
    A poza tym w poprzednim poście zapomniałem odpowiedzieć na pytanie.
    Stare numery powinny działać do IIRC marca.

    KJ

  • 7. Data: 2004-01-06 16:54:40
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    bte1ef$jfd$...@a...news.tpi.pl,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:

    > To może do banku pocztowego ?
    > www.bp.com.pl

    Dzieki, sprobuje.

    > A poza tym w poprzednim poście zapomniałem odpowiedzieć na pytanie.
    > Stare numery powinny działać do IIRC marca.

    To by mi wystarczylo, bo chce zaplacic za caly rok.

    --
    Robert