  • 1. Data: 2004-01-06 11:32:25
    Temat: Czy można zrobić debet kartą Visa Electron Fortis Banku ?
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    Czy mając na karcie Visa Electron Fortis Banku debet 5000zł (niższego
    nie da sie ustawić) a na koncie np 1000zł ktoś kto ukradnie mi kartę
    może zrobić zakupy lub wypłacić więcej niż 1000zł ?
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2004-01-06 11:34:20
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    RobertR wrote:

> [...]
    > nie da sie ustawić) a na koncie np 1000zł ktoś kto ukradnie mi kartę
    > może zrobić zakupy lub wypłacić więcej niż 1000zł ?
    Miało być limit 5000zł

  • 3. Data: 2004-01-06 13:37:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "RobertR"
    > Miało być limit 5000zł

    mam taka nadzieję, bo tyle na ogół utrzymuje na subkoncie
    przeznaczonym dla VE Fortisa (mozna przywiazac kartę nie do głównego konta)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-01-06 15:06:33
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    blad wrote:

    > Użytkownik "RobertR"

    > mam taka nadzieję, bo tyle na ogół utrzymuje na subkoncie
    > przeznaczonym dla VE Fortisa (mozna przywiazac kartę nie do głównego konta)
    > *** blad ***

    Czy mógłbyś to rozwinąć? Bo nie rozumiem paru rzeczy:
    -czyli wg Ciebie można przekroczyć saldo konta robiąc zakupy lub
    wypłacając gotówkę??
    -jak założyć subkonto - właśnie szukam takiej możliwości by wypłata szła
    na jedno konto do którego nie ma żadnej karty a na "subkoncie" - jak to
    nazwałeś - gdzie mam kartę trzymam tylko tyle ile potrzebuję na drobne
    wydatki. W razie większej potrzeby dzwonie na Bankofon i przelewam na
    subkonto moje pieniążki.

    Proszę o wyjaśnienie i z góry dziękuje.

  • 5. Data: 2004-01-06 15:07:30
    Od: RobertR <R...@w...pl>

  • 6. Data: 2004-01-06 18:06:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "RobertR"
    > Czy mógłbyś to rozwinąć? Bo nie rozumiem paru rzeczy:
    > -czyli wg Ciebie można przekroczyć saldo konta robiąc zakupy lub
    > wypłacając gotówkę??

    zakupy bezgotowkowe jak nie żądają autoryzacji (np mala kwota) moga
    przekroczyc saldo, ale gotowkowym operacjim to nie grozi

> [...]
    > nazwałeś - gdzie mam kartę trzymam tylko tyle ile potrzebuję na drobne
    > wydatki. W razie większej potrzeby dzwonie na Bankofon i przelewam na

    zadzwonić i założą subkonto z koncowka 145 (normalny rachunek ma 011)
    to jest calkiem samodzielny rachunek ale niestety 0% - przelewasz na niego
    tyle ile potrzebujesz na karcie
    *** blad ***