  • 1. Data: 2004-01-06 09:42:09
    Temat: Karta Visa Electron w FortisBanku a podglądnięty PIN
    Od: RobertR <R...@w...pl>

    Witam!
    Jak napisał mi Fortis Bank 12 października ubiegłego roku weszła nowa
    ustawa o elektronicznych instrumentach płatniczych. Nie znam tej
    ustawy, ale wydawało mi się że Bank powinien ponosić odpowiedzialność za
    transakcje ukradzioną kartą Visa Electron nawet jeśłi zostaną
    potwierdzone PINem. A Bank twierdzi że owszem ale tylko dla kart VISA
    Clasic i Gold.
    Czy ktoś z was wie jak to w końcu jest??
    Pytam się bo ostatno dużo słyszałem o kradzieżach kart i podglądywaniu
    PINu w supermarketach albo o klonowaniu kart w bankomatach i umieszaniu
    tam kamer itp.
    --
    Z pozdrowieniami
    RobertR.

    PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

  • 2. Data: 2004-01-06 21:56:42
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > Z pozdrowieniami
    > RobertR.
    >
    > PS. Pisząc do mnie wytnij iksy z adresu.

    Ustawa obejmuje kwoty powyżej 150 euro. To co przysłał Fortis to wyciąg z
    ubezpieczenia transakcji na kwoty poniżej 150 euro i transakcje potwierdzane
    PINem na mniej niż 150 euro nie sa objęte tym ubezpieczeniem.

    \TM