  • 11. Data: 2005-02-11 15:09:41
    Temat: Re: przelew zagraniczny przez internet
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Bartol Partol wrote:

    > Millenium
    >
    > Bartol

    Jakie poniosłeś koszty w MILLENIUM?
    Czy było to właśnie te 169 PLN?

    Kwotę podaję na podstawie informamcji z ostatniego postu
    (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)

    Zamierzam przelać środko do Portugalii i Czech...

    Tomek

  • 12. Data: 2005-02-11 15:11:12
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    wizardx12 wrote:

    > Nordea

    Jakie poniosłeś koszty w Nordei?
    Wg informamcji z ostatniego postu
    (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)
    ma to być 30 PLN + ???
    i właśnie to ostatnie mnie interesuje... ;-)

    Chodzi mi docelowo o: Portugalię i Czechy...

    Tomek

  • 13. Data: 2005-02-11 15:12:12
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Filip Ozimek wrote:

    > BPH, np. przez internet.

    Jakie poniosłeś koszty w BPHu?
    Wg informamcji z ostatniego postu
    (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)
    ma to być ok.60 PLN + ???
    i właśnie to ostatnie mnie interesuje... ;-)

    Chodzi mi docelowo o przelewy do: Portugalii i Czech...

    Tomek

  • 14. Data: 2005-02-11 15:13:10
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    blad wrote:
    > Użytkownik "Tomasz"

    > Deutsche Bank PBC
    > *** blad ***

    Jakie poniosłeś całkowite koszty przelewu w DB?

    Zamierzam przelać środki zarówno do Portugalii jaki i Czech...

    Tomek

  • 15. Data: 2005-02-11 15:14:07
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    kuba wrote:
    > Użytkownik Tomasz <t...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:cuggo9$21g$...@a...icm.edu.pl...

    > Kredyt Bank
    >

    > KUB'a

    Jakie poniosłeś koszty w KredytBanku?
    Czy było to właśnie te 140 PLN?

    Kwotę podaję na podstawie informamcji z ostatniego postu
    (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)

    Zamierzam przelać środki do Portugalii i Czech...

    Tomek

  • 16. Data: 2005-02-11 15:37:09
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jakie poniosłeś koszty w MULTI?
    > Wg informamcji z ostatniego postu
    > (http://e-platnosci.23.pl/przelewy_zagraniczne.htm)
    > ma to być 26 PLN + ???
    > i właśnie to ostatnie mnie interesuje... ;-)

    Czyli to "+ ???" ?

    Koszt całkowity (przez internet, opcja OUR)
    25zł + 0zł (jak dotąd, przelew był z początku grudnia)

  • 17. Data: 2005-02-11 15:41:08
    Od: wizardx12 <R...@c...barg.cy>

    Dnia 2005-02-11 16:11, Użytkownik Tomasz napisał :

> [...]
    > ma to być 30 PLN + ???
    > i właśnie to ostatnie mnie interesuje... ;-)
    >
    > Chodzi mi docelowo o: Portugalię i Czechy...

    Nie ma znaczenia do którego z tych krajów, ważne jakie banki
    korespondenci uczestniczą w przekazaniu kasy.

  • 18. Data: 2005-02-11 16:37:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz"
    > Jakie poniosłeś całkowite koszty przelewu w DB?

    uzywam go do bezprowizyjnej VE w wielu bankomatach zagranicznych ale
    rachunku walutowego i operacji walutowych w nim nie prowadze (walutowy
    jest platny).
    Z tabeli wynika ze chyba przelewy za granice nie sa tanie:
    "Realizacja zlecenia polecenia wypłaty za granicę lub do innego banku
    krajowego, z którym rozliczenia są prowadzone poprzez rachunki NOSTRO
    0,2% min. 30 zł max. 250 zł od kwoty, Uwaga: w przypadku dyspozycji o
    opłacaniu przez zleceniodawcę kosztów innych banków dodatkowo: 0,4%
    min. 60 zł max. 500 zł"
    *** blad ***

  • 19. Data: 2005-02-11 19:26:24
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    fajna stronka.

    > Nie ma znaczenia do którego z tych krajów, ważne jakie banki korespondenci
    > uczestniczą w przekazaniu kasy.

    otóż to! Skutek może być taki, że wystarczy w niektórych wypadkach opcja
    SHA. Z tabelki widać, o ile taniej.
    To dlatego, ze wiele banków w Europie nie pobiera od beneficjenta prowizji.

  • 20. Data: 2005-02-11 21:41:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Zbyszek"

    od marca ma ruszyc Euroelixir (rozliczenia transgraniczne w EUR) i
    pewnie wszystkie prowizje sie pozmieniaja - zaczekaj chwilke
    *** blad ***