  • Data: 2018-05-24 10:32:30
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:pe5sl7$eeh$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    >Najpierw (lata 80-te) płaciliśmy ZUS przelewem pocztowym - mam gdzieś
    >zebrane potwierdzenia tych wpłat na wypadek jakby ZUS nie pamiętał.
    >I z tego co gdzieś czytałem to wychodzi, że nie pamięta. Nie
    >rozumiem - przecież wtedy na jakiejś podstawie wystawiali
    >zaświadczenia o niezaleganiu, które były co rusz potrzebne.

    Mozliwe ze do niezalegania, to trzymali dane z kilku lat, a potem
    kasowali.

    W latach 80-tych danych pracownikow panstwowych zakladow nie mieli,
    ale inicjatywa prywatna ... moze i trzymali.
    Albo nadal trzymaja, tylko przepisywac im sie nie chce.

    Wyliczales juz kapital poczatkowy ? Moze byc warto ... i sie przydadza
    potwierdzenia.

    >Kojarzy mi się z tamtych czasów taka informacja, że z prywatnego już
    >nie będzie można opłacać ZUS, ale nie mam pojęcia skąd się wtedy
    >wzięła.

    Moze bank chcial was przeniesc na konto firmowe, wiecej platne :-)

    J.