  • Data: 2018-05-24 10:20:58
    Temat: Re: przelew z karty debetowej Mbanku - mega duża prowizja
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-23 o 18:34, Marek pisze:

    > ? ?
    > Jakie zastrzeżenia miał bank?

    Najpierw (lata 80-te) płaciliśmy ZUS przelewem pocztowym - mam gdzieś
    zebrane potwierdzenia tych wpłat na wypadek jakby ZUS nie pamiętał.
    I z tego co gdzieś czytałem to wychodzi, że nie pamięta. Nie rozumiem -
    przecież wtedy na jakiejś podstawie wystawiali zaświadczenia o
    niezaleganiu, które były co rusz potrzebne.

    Potem chyba (lata 90-te) z prywatnego konta przynosząc polecenia
    przelewu do okienka. Musiał być jakiś powód, że to zmieniliśmy.
    Tak bez powodu nie obarczalibyśmy kolegi obowiązkiem opłacania za nas
    składek (tylko on miał dostęp do konta firmowego - bank dostarczył
    specjalny modem do obsługi konta no i ten modem nie mógł być naraz w dwu
    miejscach).

    Może któregoś razu przy okienku padło hasło, że zmienia się regulamin i
    za miesiąc/dwa już nie przyjmą przelewu do ZUS bo jest to przelew
    związany z DG i jako taki musi być płacony z konta firmowego.

    Kojarzy mi się z tamtych czasów taka informacja, że z prywatnego już nie
    będzie można opłacać ZUS, ale nie mam pojęcia skąd się wtedy wzięła.
    P.G.